اصلانی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

اعزام طلاب بسیجی خواهر برای کمک به زلزله زدگان

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: بعضی از خانواده ها چند نفر از عزیزانشان را از دست داده اند و وضعیت روحی مناسبی ندارند ما با بهره گیری از طلاب بسیجی خواهر به آنها کمک می کنیم.
کد خبر: ۸۹۴۷۹۹۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳

مینو اصلانی  مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما از روز بعد از زلزله کارمان را در مناطق زلزله زده شروع کردیم و به پایگاه ها و حوزه ها اعلام امادگی کردیم که آنچه مایحتاج مردم عزیز ماست ابلغ شود.

وی افزود: بیانیه ای را صادر کردیم و ابراز همدردی با مردم زلزله زده داشتیم.  هماهنگی های لازم را ایجاد کردیم که نذورات مردم در پایان ماه صفر در غالب پویش مردمی اهدای نذورات به سمت مردم عزیزمان در کرمانشاه ارسال شود که مورد استقبال استان ها قرار گرفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: بررسی لحظه به لحظه و گرفتن اطلاعات به صورت تلفنی از قصر شیرین و سر پل ذهاب را داشتیم. بعضی از خانواده ها چند نفر از عزیزانشان را از دست داده اند و وضعیت روحی مناسبی ندارند ما با بهره گیری از طلاب بسیجی خواهر به آنها کمک می کنیم و این ادامه دارد و با کمیته امداد هم هماهنگی داشتیم برای اهدای هدایای نقدی و غیر نقدی بسیجیان که بتوانیم به موقع به دست مردم بسپاریم.

 

ارسال نظرات