ذبیحی گفت: با تولید ۱۰۰ عدد قرقاول مولد سالانه می‌توان ۲۰ میلیون تومان فقط فروش تخم داشته باشد که ۳ میلیون تومان این مبلغ هزینه غذای قرقاول می‌گردد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۰۷
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۷

سید بهنام ذبیحی کارآفرین بسیجی نمونه استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره فعالیت‌های خود در عرصه اقتصادی در قالب سیاست‌های اقتصادی مقاومتی گفت: در ابتدا حسابدار شرکتی بودم، اما به دلیل درآمد پایین این شغل، مجبور به تامین مایحتاج زندگی از مشاغل آزاد شدم. بسیار سخت بود تا بتوانم از کار دیگری درآمد داشته باشم. پس از چندی تصمیم به تاسیس یک کارگاه پرورش قرقاول گرفتم که از لحاظ درآمد بیشتر از کار حسابداری برای شرکت‌ها بود. به طور کلی قرقاول یکی از حیواناتی است که نگهداری و پرورش راحت تری نسبت به همنوعان خود دارد.

وی با بیان اینکه پرورش قرقاول درآمد زایی خوبی را برای یک تولید کننده فراهم می‌کند اظهار داشت: با تولید ۱۰۰ عدد قرقاول مولد سالانه ۲۰ میلیون تومان فقط از ناحیه فروش تخم سوداوری داشته باشد که ۳ میلیون تومان این مبلغ هزینه غذای قرقاول می‌گردد. چنانچه منافع حاصل از راه اندازی این پرورشگاه باعث اشتغال زایی خانواده ام شد.

این کارآفرینی بسیجی درباره نحوه عرضه محصولات خود در بازار‌های فروش گفت: این روز‌ها برای فروش محصولات خود باید راه‌های جدیدی را امتحان کرد که بازار‌های اینترنتی یکی از همین راه‌ها است. اما پیشرفت کاری از زمانی آغاز می‌شود که بتوان کالا‌های خود را به فروش برسانید. پیشرفت در فروش محصولات باعث شده است تا بسیج سازندگی با ایجاد نمایشگاه‌ها و بازار‌های موقت فصلی گروهی از تولید کنندگان ایرانی را گرد هم آورد و آنان را به مردم معرفی کند. در ادامه من هم با توسعه خود در امر فروش به این نمایشگاه‌ها راه پیدا کردم و به عنوان کارآفرین نمونه استان انتخاب شدم.
ارسال نظرات