کمیته بهینه سازی مصرف انرژی منطقه شمال‌شرق، واحد‌ها و کارکنان فعال در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی شش ماهه اول سال ۹۶ را معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۰۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نماینده مدیریت در امور انرژی منطقه شمالشرق شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: برای انتخاب برترین واحد‌ها و افراد، شاخص‌های کیفی مانند کاهش هزینه حامل‌های انرژی منطقه، بهبود بهره‌وری و کارایی سیستم، افزایش انگیزه کارکنان در بهینه سازی مصرف انرژی، ارائه طرح‌های جدید برای استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، استفاده بهینه از انرژی برای حفظ منابع تجدید ناپذیر و کاهش آلاینده‌های هوا و... مد نظر بوده است.
وی افزود: کمیته بهینه سازی مصرف انرژی با بررسی فعالیت همکاران، نفرات برتر و فعال در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در شش ماهه اول ۹۶ را به مدیر منطقه معرفی تا بصورت ویژه مورد تقدیر قرار گیرند.
سیروس طالبی ادامه داد: در این ارزیابی علیرضا محمودزاده (امور اداری) بخاطر پیگیری جهت کاهش مصرف آب، کاغذ و پیاده سازی روش اجرایی نوین سیستم حضور و غیاب و محمدعلی دهقان و محسن شهابی (مرکز انتقال سمنان) بخاطر ارائه طرح استفاده از درایور‌های VSD برای کنترل دمای روغن توربین‌های TB-۴۰۰۰ به عنوان برتر دست یافتند.
وی تصریح کرد: همچنین علی عرب‌یارمحمدی رییس اچ‌اس‌ای این منطقه، بخاطر ارائه طرح مدیریت پسماند و طرح پیشگیری از تبخیر سطحی آب استخر‌های امام تقی و رضا تاتار و عبدا... اسلامی (مرکز انتقال شاهرود) بخاطر ارائه طرح‌های بهینه سازی مصارف آب در مرکز انتقال نفت شهید سربرزگر شاهرود، برتر شناخته شدند.
طالبی خاطر نشان کرد: علی عرب‌عامری و ابوالقاسم محمدیان (واحد مهندسی برق) نیز از نفرات برتر حوزه بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه شمال‌شرق هستند که سیستم روشنایی حراست درب منطقه را با سلول‌های خورشیدی طراحی و ارائه کرده‌اند.
نماینده مدیریت در امور انرژی منطقه شمال‌شرق تصریح کرد: علی خدادادی (ابزار دقیق) نیز با ارائه طرح استفاده از DC/DCCONVERTER در پنل PLC تاسیسات دامغان و نیشابور و علیرضا رحیمی (واحد مکانیک) و محمدعلی فلاح (مرکز انتقال شاهرود) با ارائه طرح تولید انرژی الکتریسیته از ایستگاه‌های فشارشکن نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.
وی ایجاد بستر فرهنگی برای آموزش همگانی بهینه سازی مصرف انرژی را یکی از مولفه‌های زیرساختی برای دست یافتن به این مهم دانست و گفت: عباس دلالی و عباسعلی حسین‌پور نمایندگان روابط عمومی منطقه در کمیته بهینه سازی مصرف انرژی با استفاده از امکانات متعدد راسانه‌ای مختلف توانسته‌اند سهم بسزایی در فرهنگسازی بهینه سازی مصرف انرژی در منطقه شمال‌شرق داشته باشند که همین امر دلیل انتخاب و در جمع برترین‌ها می‌باشند.
به گفته طالبی واحد ابزار دقیق از حوزه معاونت فنی و مراکز انتقال نفت شاهرود و سمنان از حوزه معاونت عملیاتی نیز به عنوان واحد‌های برتر این منطقه معرفی شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها