فرماندار خلیل آباد بیان داشت: بسیج سازندگی حضور فعالی در عرصه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دارد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۲۲
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مجتبی شاکری در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: بسیج یکی از مردمی‌ترین و ارزشی‌ترین نهادی است که نیم بیشتری از افراد جامعه عضو آن هستند.
 
وی بابیان اینکه بسیج نهاد مقدسی که از برکات نظام جمهوری اسلامی و از معجزات امام راحل بود و در عرصه‌های مختلف ناجی کشور است، تأکید کرد: حضور بسیج را در جایگاه‌های مختلف تجربه کرده‌ایم و افتخار و عزت جمهوری اسلامی را به ارمغان آورده است.

وی با تأکید بر اینکه امروزه بسیج عزت کشور جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: بصیرت، اخلاص و اقدام به‌موقع سه شاخصه مهم و اصلی بسیج است که این نهاد را از دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها متمایز کرده است و همه افتخار به این دارند که بسیجی هستند.

بسیج سازندگی حضور فعالی در عرصه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دارد

فرماندار خلیل‌آباد بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال یکی از عرصه‌هایی است که به حضور بسیج نیاز داریم و می‌تواند در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری نقش‌آفرینی کند، اظهار کرد: بسیج سازندگی حضور فعالی در عرصه اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال دارد و امیدواریم در فرصت باقیمانده تا پایان سال این نقش را ادامه دهد.

وی ایجاد اشتغال را یکی از رویکرد‌های اصلی دولت دوازدهم دانست و تصریح کرد: هر چه برای ایجاد اشتغال تلاش شود بسیاری از مشکلات اجتماعی مرتفع خواهد شد و برای رفع مشکلات اشتغال یک‌همت همگانی را طلب می‌کند.

شاکری با تأکید بر اینکه بسیج متعلق به همه آحاد جامعه است و همه باید در برگزاری برنامه‌های بسیج کمک کنند، اذعان کرد: رویکرد برنامه‌های هفته بسیج نیز باید مردم محور باشد و خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های هفته بسیج نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

از همه فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ بسیجی به جامعه استفاده کرد

وی بابیان اینکه در همایش ۵ آذرماه نیازمند حضور همه بسیجیان هستیم، عنوان کرد: نیازمند ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی در بدنه جامعه هستیم و این نشاط و شادابی در بدنه بسیج نهفته است و این باید به جامعه منتقل شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از همه فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ بسیجی استفاده کرد، گفت: امنیت پایدار و اقتدار امروز نظام مدیون شهدا و حضور بسیج در همه عرصه‌ها است و همه مدیون بسیج و بسیجی هستند و باید به این وسیله تمام جوانان و نوجوانان را در مقابل هجمه‌های دشمن بیمه کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها