مربی صالحین بسیج دانش آموزی شاهرود:

شهدای مدافع حرم، قهرمانان امروز کربلا هستند

حجت الاسلام فرمانیان در همایش قهرمانان کربلا واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان شاهرود گفت: شهدای مدافع حرم قهرمانان امروز کربلا هستند و شما دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا با تلاش و کوشش در کسب علم و معارف دینی هستید.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۴۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

شهدای مدافع حرم، قهرمانان امروز کربلا هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام فرمانیان در همایش قهرمانان کربلا که به همت واحد امیدان شاهد شهدای باغزندان بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در نمازخانه ابتدایی شاهد شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت دهه آخر صفر در خصوص ویژگی‌های قیام کربلا و یاران اباعبدتالله مطالبی را بیان کرد و گفت: شهدای مدافع حرم قهرمانان امروز کربلا هستند و دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا با تلاش و کوشش در کسب علم و معارف دینی هستند.
در این همایش گروه هم خوانی واحد بسیج سرودی در خصوص امام رضا (ع) اجرا و سوره فجر را بصورت ترتیل جمع خوانی کردند و دانش آموز بسیجی محمد امین امینی به یاد پیامبر و امام مجتبی و رضا (ع) مدیحه سرایی پرداخت.
تجلیل از منتخبین این همایش و حافظان سوره فجر از دیگر برنامه‌های این همایش بود.
لازم به ذکر است همایش قهرمانان کربلا در راستای تشویق دانش آموزان به شناخت قهرمانان و شهدای کربلا در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و اسلاید و نشریه دیواری و وبلاگ نویسی برگزار شد که در این همایش آثار برتر تجلیل و به نمایش درآمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار