رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: یک کامیون حامل یک‌هزار تخته پتو و یک‌هزار موکت که محموله موکب‌های مازندران برای برگزاری مراسم اربعین در کربلا بوده به مناطق زلزله‌زده روانه شده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۵۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمدحسن اصغری امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: 23 موکب از مازندران شامل 10 موکب از نجف تا کربلا، 12 موکب در کربلا و یک موکب در سه راهی کوت استقرار یافتند.

وی با اشاره به اسکان بیش از 30 هزار زائر حسینی در موکب‌ها اضافه کرد: همچنین این موکتها از 75 هزار زائر روزانه پذیرایی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: در مجموع 91 دستگاه کامیون، تریلی و نیسان محموله غذایی و کمک‌های مردمی از استان به کربلای معلی به ارزش 9 میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی ارسال شده است.

اصغری ادامه داد: همچنین یک کامیون حامل یک‌هزار تخته پتو و یک‌هزار موکب که محموله موکب‌های مازندران برای برگزاری مراسم اربعین در کربلا بوده به مناطق زلزله‌زده روانه شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته 9 موکب از مازندران در کربلای معلی استقرار یافته که به 20 هزار نفر خدمات اسکان و 40 هزار نفر خدمات تغذیه ارائه می‌کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در پایان گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته مشکلاتی وجود دارد که در حال هماهنگی با ستاد اربعین حسینی استان برای برطرف کردن نواقص هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها