امام جمعه موقت ساری گفت: مازندران برای آزادسازی سوسنگرد نقش آفرینی‌های فراوانی داشت اما هنوز نتوانستیم شهدای مازندران را در کشور بشناسانیم
کد خبر: ۸۹۴۸۰۵۸
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام  محمد قاسمی صبح امروز  در همایش آزادسازی تا بازسازی سوسنگرد که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد با بیان اینکه مازندران در انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و بعد از انقلاب خوش درخشید، اظهار کرد: اما جای تاسف است مازندرانی‌ها نتوانستند استان خود را آن‌گونه که شایسته بود به کشور تبین و تبلیغ کنند.

وی ادامه داد: مازندران برای آزادسازی سوسنگرد نقش‌آفرینی‌های فراوانی داشته است اما هنوز نتوانسته شهدای مازندران را در کشور بشناساند.

امام جمعه موقت شهرستان ساری افزود: نقشی که مردم مازندران در بازسازی سوسنگرد داشتند حتی خلی از مازندرانی‌ها هم باخبر از آن نیستند و حق مازندران این نیست خدمات استان شناخته شود.

این مسؤول بیان کرد: حادثه جنگل‌ در گلستان حادثه کوچکی نبود اما حیف نتوانسیم در کشور ان را جابیندازیم که مازندرانی‌ها بدانند قبل از انقلاب چه حوادثی رخ داد و استان ما چگونه خوش درخشیدند.

قاسمی خواستار راه‌اندازی موزه دفاع مقدس شد و افزود: کمبود استان نداشتن موزه دفاع مقدس است تا نسل جوان بدانند که در هشت سال دفاع مقدس در جبه‌ها چه نقش آفرینی‌هایی صورت گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها