فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت یک سرباز وظیفه صبح روز چهارشنبه در عملیات مبارزه با قاچاقچیان کالا در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۶۳
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴

سرهنگ بیژن جنتی فرمانده انتظامی شهرستان شازند از شهادت سرباز وظیفه «امین سربندی» در حین عملیات مبارزه با قاچاق كالا خبر داد و گفت: در حدود ساعت ۵ صبح امروز دو دستگاه خودرو با بی‌توجهی به پیام ایست پلیس، از منطقه متواری می‌شوند که با ارسال این گزارش توسط یکی از یگان‌های انتظامی به مركز فرماندهی و كنترل شهرستان شازند بلافاصله موضوع به تمامی تیم‌های گشت انتظامی اعلام می‌شود.

وی افزود: با اعلام این خبر، بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی برای توقیف این خودروها آغاز شد و تیم گشت انتظامی كلانتری ۱۲ شهرستان شازند  نیز با قرار دادن تمام علایم ایست و بازرسی و تجهیزات لازم در یكی از محورهای مواصلاتی شهرستان مستقر می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند تصریح كرد: در همان لحظات ابتدایی استقرار این تیم گشت انتظامی، یكی از خودروها كه تحت تعقیب پلیس قرار داشت با سرعت بالایی به سرباز وظیفه "امین سربندی" برخورد می‌كند و متاسفانه سرباز وظیفه به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

سرهنگ جنتی خاطرنشان كرد: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس هر دو  دستگاه خودرو كه حامل كالای قاچاق بودند، شناسایی و متوقف شدند و یكی از سرنشینان خودروها دستگیر شد و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات