سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران گفت: هشت دستگاه آمبولانس مجهز به همراه 28 نفر از کادر مجرب مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان پس از وقوع زلزله تاکنون در حال ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۶۵
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، زکریا اشک‌پور امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: بلافاصله پس از شنیدن خبر وقوع زمین‌لرزه 7 ریشتری در غرب کشور پس از تصمیمات مسؤولان پرسنل و تجهیزات امدادی و خودرویی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران برای ارائه خدمات به مجروحان و انتقال مصدومان حادثه راهی کرمانشاه شدند.

وی با اشاره به انتقال مصدومان حادثه زلزله کرمانشاه از بیمارستان طالقانی به سمت بیمارستان بعثت همدان و دیگر مراکز درمانی و بیمارستانی توسط آمبولانس‌های اورژانس مازندران، افزود: هشت دستگاه آمبولانس مجهز به همراه ۲۴ نفر از کادر مجرب مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان پس از وقوع زلزله تاکنون در حال ارائه خدمات به زلزله‌زدگان هستند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران با اشاره به اینکه بالگرد مرکز اورژانس هوایی و هشت تیم فوریت‌های پزشکی اورژانس مازندران پس از آماده‌باش در غرب کشور مشغول خدمت شدند، تصریح کرد:هم‌اکنون بالگرد اورژانس هوایی 115 مازندران برای خدمت به مصدومان حادثه زلزله اخیر در غرب کشور استقرار دارد.

این مسؤول با اعلام اینکه افراد زیادی در این حادثه افراد خانواده و بستگان خود را از دست دادند، بیان کرد: هشت دستگاه آمبولانس مجهز با تمام امکانات، بالگرد اورژانس مازندران، ۲۸ کارشناس فوریت‌های پزشکی و کادر پروازی نجات جان مصدومان را در دستور کار قرار دادند.

اشک‌پور با اعلام آمادگی همه پرسنل مرکز اورژانس مازندران و امکانات خودرویی پس از اعلام نیاز بیشتر نیرو، اتوبوس آمبولانس و آمبولانس به مناطق آسیب‌دیده، گفت: باید همه در راه کمک به مصدومان و کاستن دردهای‌شان تمام توان خود را به کار ببندیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها