مسؤول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد گفت: با مشارکت بسیج ادارات، کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۰۹۹
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
ارژنگ تندپور با تسلیت واقعه تلخ زلزله در غرب کشور و جان‌باختن جمعی از هموطنانمان در استان کرمانشاه گفت: در راستا و اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج شدن همه مسؤولان به خصوص دستگاه‌های امدادی، نظامی و انتظامی برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل جهت اعزام افراد بسیجی به مناطق زلزله‌زده را دارد.

مسؤول بسیج ادارات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به همین منظور از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج تمامی ادارات استان خواسته شده که کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را جمع‌آوری و جهت جمع‌بندی و ارسال به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تحول بسیج ادارات استانداری دهند.

وی تصریح کرد: در مناطق زلزله‌زده پتو، اقلام خوراکی و آب معدنی کالا‌های مورد نیاز مردم است، ضمن اینکه در حوزه بهداشت و درمان به متخصصین مغز و اعصاب و جراحی عمومی اعلام نیاز شده که متخصصین داوطلب برای اعزام به بسیج جامعه پزشکی و یا بسیج ادارات مراجعه کنند.

این مسؤول تصریح کرد: همچنین صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای کمک به مردم کرمانشاه در برخی ادارات استان دایر شده است.
ارسال نظرات