خبرهای داغ:
جوانان مسجدالزهراء (سلام الله علیها)سمنان هزینه نذر پخت حلیم شهادت امام رضا (علیه السلام) به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهداء کردند.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۸۴
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان؛ امسال جوانان ونوجوانان کانون های فرهنگی هنری  وپایگاه بسیج محمدرسول الله (صلی الله علیه وآله وسلم) وشیفتگان حضرت ابوالفضل(علیه السلام) مسجدالزهراء (سلام الله علیها)سمنان در یک اقدام خداپسندانه هزینه نذر پخت حلیم شهادت امام رضا (علیه السلام) به زلزله‌زدگان کرمانشاه اهداء کردند.

پایگاه بسیج محمد رسول ا... (ص) و هیئت شیفتگان حضرت ابوالفضل العباس (ع) شهرستان سمنان که از سال 1374 همه ساله در سالروز شهادت امام رئوف حضرت امام رضا (ع) نسبت به برگزاری مراسم سنتی پخت حلیم به تعداد ده دیگ همراه با قربانی یک نفر شتر اقدام می کرد؛ امسال تصمیم گرفته است هزینه این نذر را در اقدامی ابتکاری و به موقع با همفکری و موافقت جوانان حزب الهی مسجد الزهرا سمنان به تهیه غذای کنسروی و پتو به ارزش چهل میلیون ریال اختصاص دهد وجهت استفاده برای هموطنان زلزله زده به کرمانشاه ارسال کند.

 این جوانان مومن انگیزه و هدف از این اقدام را عمل به سیره امام و مقتدایشان امام رضا (ع) در شرایط کنونی بیان کردند. 

کنسرو، لباس گرم، پتو ، آب و چادر از نیازمندی های جدی مردم زلزله زده است که مردم می تواند به زلزله زدگان کمک کنند.

 همچنین جمعی از خیرین و نیکوکاران سمنان با تشکیل کمپین حمایت از زلزله زدگان غرب کشور مردم را به حمایت از آسیب دیدگان این حادثه فراخواندند.

 در این کمپین از طریق فضای مجازی از مردم ولایت مدار و مومن خواسته شده تا بخشی از نذورات خود در ایام سوگواری آخر صفر به این امر خداپسندانه اختصاص دهند.

 در این کمپین که مورد حمایت استانداری سمنان نیز قرار گرفته از مردم خواسته شده تا بخشی از هزینه های پخت حلیم و سایر نذورات خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر در بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌  مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه، پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت واریزکنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها