خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از احداث 6 بوستان شهری جدید تا پایان سال و افزایش بوستان های جنوبی ترین منطقه تهران به 177 مورد خبرداد.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۹۰
|
۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: 6پروژه احداث بوستان شهری با مساحتی بالغ بر 22 هکتار در دست اجراست که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

صفوی با اشاره به اینکه با احتساب بوستان های جدید، تعداد بوستان های شهری منطقه 20 به 177 مورد می رسد، افزود: فاز2 توسکا، فاز 1 گیاه شناسی، فرهنگیان، زیتون، باغ دیلمان، بوستان سرای محله ولی آباد از جمله بوستان های در حال احداث در این منطقه جنوبی است.

وی به اهمیت توسعه فضاهای تفریحی و تفرجگاه های شهری اشاره کرد و گفت: علاوه بر این 6 بوستان، بوستان های تخصصی و فرامنطقه ای با عناوین بانوان، دوستدار کودک و خانواده و همچنین توسعه بوستان مینیاتوری نیز در حال اجراست تا دسترسی شهروندان جنوب تهران به فضاهای سبز تفرجگاهی بیش از پیش شود.

شهردار منطقه 20 یادآور شد: با توجه به اهمیت حفظ فضاهای سبز موجود، هم راستا با احداث و توسعه فضاهای سبزجدید، مجموعه فعالیت های نگهداشت شهری نیز به صورت مستمر انجام می شود.

ارسال نظرات