خبرهای داغ:
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) خبر داد
معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: خادمان حرم با نزدیک به 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در جمع زلزله زدگان غرب کشور حضور می یابند.
کد خبر: ۸۹۴۸۱۹۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدجواد جهانگیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به اینکه آستان مقدس حضرت معصومه(س) برای امدادرسانی به مردم زلزله‌زده غرب کشور اقدامات مطلوبی را دنبال می‌کند، اظهار کرد: مشارکت در رفع مشکلات مردم این مناطق به عنوان یک موضوع مهم باید مورد توجه بخش‌ها و افراد مختلف قرار گیرد.

وی از اعزام خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به مناطق زلزله‌زده غرب کشور یاد کرد و افزود: این افراد با نزدیک به 500 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله البسه، پتو، فرش و مواد غذایی در میان زلزله‌زدگان حضور می‌یابند تا بتوانند به آنها کمک کنند.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه دفاتر هدایا و نذورات این آستان مقدس نیز از هفت صبح الی 19 شب آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی ویژه مردم زلزله‌زده غرب کشور است، تصریح کرد: شماره حساب‌های مشخصی نیز نزد بانک‌های مختلف در نظر گرفته شده است که افراد می‌توانند با استفاده از آنها و پرداخت کمک‌های نقدی در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان مشارکت کنند.

ارسال نظرات