سرهنگ شریفی با اشاره به زلزله کرمانشاه و کشته و زخمی شدن هزاران هم‌وطن، ادامه داد: کمک‌های مردمی در این شهرستان همچون کمک‌های اربعین تداوم دارد و کمک به هم‌نوعان‌مان در بخش‌های مختلف زلزله‌زده کرمانشاه فراموش نخواهدشد.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۸۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید ابراهیم شریفی در جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری نکا اظهار کرد: شعار هفته بسیج امسال، " بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" اعلام شده است و باید این مهم برای جامعه تبیین شود.

وی افزود: انتظار داریم برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در سطح ادارات شهرستان نکا در هفته بسیج با قوت بیشتری اجرایی شود و در این بخش همه نهادها فعال و پویا وارد عمل شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اعلام اینکه بسیج بعد از انقلاب شکل گرفته است و نقش‌های مهمی در دهه‌های مختلف این انقلاب ایفا کرده است، یادآور شد: نباید تلاش‌های مختلف در طول سال‌های مختلف این انقلاب نادیده گرفته شود.

این مسؤول یادآور شد: بعد از انقلاب، مردم ما شاهد جنگ، بازسازی‌ ویرانی‌های جنگ، تهدید، تحریم، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بوده‌اند و در تمام این موارد با استفاده از توان و ظرفیت بسیج در کنار سپاه و ارتش موفقیت‌های بسیاری حاصل و خدمات مختلفی ارائه شده است.

شریفی اضافه کرد: امروز بسیاری از تهدیدها و توطئه‌ها به برکت حضور بسیج در جامعه، از ما دور شده است و اکنون در دهه تهدید هوشمندانه باید پویاتر از قبل برای مقابله با دشمن وارد عمل شویم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در طول هفته بسیج در دست انجام است و برنامه‌های شاخص برپایه نهضت روشنگری شکل گرفته است؛ گفت: برگزاری دوره‌های بصیرتی، معرفتی و روشنگری در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، با هدف تبیین اندیشه‌های امام راحل و رهبری و برای مقابله با دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با قدردانی از تلاش همه مردم برای برپایی موکب‌های مختلف در کربلا و نجف در اربعین حسینی افزود: برگزاری حماسه بزرگ اربعین و حرکت میلیونی ملت شیعه در عراق اثرگذار بوده است و در این بین کمک‌های مردمی برای برپایی موکب‌ها بیانگر پایبندی به مسائل ارزشی است.

شریفی با اشاره به زلزله کرمانشاه و کشته و زخمی شدن هزاران هم‌وطن، ادامه داد: امیدواریم کمک‌های مردمی در این بخش همچون کمک‌های اربعین تداوم داشته و کمک به هم‌نوعان‌مان در بخش‌های مختلف زلزله‌زده کرمانشاه فراموش نشود.

*هفته بسیج، فرصتی برای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی

معاون فرماندار نکا نیز با تسلیت حادثه زلزله کرمانشاه، آن را حادثه سنگینی برای ملت ایران دانست که داغ و غم بزرگی را بر دل‌ها نهاده است.

علی غلامیان افزود: بسیج سازمان مردم نهاد بزرگی است که بیشترین عضو را دارد و مردم به صورت خودجوش به عضویت در بسیج درآمده‌اند و با توجه به اینکه بسیج متعلق به آحاد مردم است باید برنامه‌های این هفته هم با محوریت مردم باشد.

وی گفت: هفته بسیج، فرصتی برای ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی است و باید با تمام تو.ان در این بخش وارد شده و تفکر بسیجی را در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها