جانشین سپاه کربلای مازندران:

پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا برای بازسازی بناهای تخریبی زلزله کرمانشاه مهیای جهاد شدند

در پی واقعه زلزله کرمانشاه پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا همچون سایر مردم نوع دوست احساس بی قراری کرده و ضمن جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای آن مناطق آمادگی خود را برای حضور در کرمانشاه به منظور باز سازی بناها و تاسیسات شهر ها و روستاهای استان غربی کشور اعلام کردند.
کد خبر: ۸۹۴۸۲۹۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار حسین  محمدرضایی در گفتگویی با تسلیت ایام صفر و تاثر و تاسف حادثه زلزله کرمانشاه، از آمادگی نیروهای جهادی سپاه کربلا برای اعزام به مناطق غرب کشور برای بازسازی بناها و منازل تخریب شده در حادثه اخیر خبر داد.

جانشین سپاه کربلا افزود: در پی واقعه زلزله کرمانشاه پاسداران و بسیجیان سپاه کربلا همچون سایر مردم نوع دوست احساس بی قراری کرده و ضمن جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای آن مناطق آمادگی خود را برای حضور در کرمانشاه به منظور باز سازی بناها و تاسیسات شهر ها و روستاهای استان غربی کشور اعلام کردند.

  محمدرضایی یادآور شد: گرچه نواحی مختلف سپاه کربلا از آغازین روز پس از زلزله ، اقدام به ارسال کمک ها کردند اما گروههای گوناگون  پاسداران و بسیجیان در قالب  گروه های جهادی بسیج اساتید، جامعه پزشکی، دانشجویی و ... خود را برای حضور در عملیات های ساختمانی آماده کردند تا به کمک حادثه دیدگان بشتابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها