به همت واحد پیشگام رسول اکرم (ص) و در ایام عزاداری پیامبر و امام مجتبی و رضا (ع)، یادواره شهدا دانش آموز شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۰۲
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت ایام عزای پیامبر رحمت و امام مجتبی و امام رضا (ع) و به همت واحد پیشگام رسول اکرم (ص) حوزه بسیج دانش آموزی ایمان شاهرود یادواره شهدای دانش آموز و مدافع حرم در نمازخانه دبیرستان دوره دوم رسول اکرم (ص) با حضور مسئولین آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی امام جمعه شاهرود در این مراسم با گرامیداشت ایام حزن اهل بیت (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا به خصوص شهدای دانش آموز و مدافع حرم با بیان اینکه زنده نگهداشتن فرهنگ اسلام ناب به تلاش و کوشش و جهاد و از خودگذشتگی نیاز دارد اظهار کرد: در قرآن کریم خداوند تاکید می‌فرماید آنان که بر خدا توکل کردند و استقامت ورزیدند ما آن‌ها را کمک می‌کنیم با حضور ملائکه و ما این را در دفاع مقدس و در طول مسیر پر و فراز و نشیب انقلاب اسلامی لمس و درک کردیم.
وی افزود: امروز شما دانش آموزان باید با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی که الگوی همه آزادی خواهان است در مسیر رشد و تعالی کشور و انقلاب قدم بردارید و بدانید اگر کار برای خدا باشد پیروزی به همراه دارد و وعده الهی است که مستضعفان بر مستکبران عالم غالب خواهند بود.
امینی با تاکید بر بالا بردن بصیرت و بینش معرفتی و بصیرتی در کنار علم و دانش گفت: امروز دشمن نمی‌خواهد ما در اوج باشیم و وابستگی ما را می‌خواهد و باید تلاش کرد تا با مجهز کردن خود به سلاح علم و دانش در برابر توطئه‌های آنان ایستادگی کنیم.
در این مراسم ذاکران اهل بیت (ع) به عزاداری در وصف شهدا و ائمه اطهار پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها