بازسازی شش روستا زلزله زده توسط سپاه چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام از بازسازی شش روستا زلزله زده توسط سپاه چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۱۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی اکبری در گفت‌و گو با خبرنگار ما با تسلیت این ایام و از دست دادن هم‌وطنانمان در زلزله کرمانشاه اظهار کرد: از لحظه‌های نخست این حادثه تعدادی از نیروهای سپاه و بسیج استان به منظور خدمات رسانی به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ما از روزهای نخست اعلام آمادگی خود را برای خدمت رسانی بیشتر به این مناطق اعلام کرده‌ایم عنوان داشت: کمک به هم‌وطنان از وظایف بسیج و سپاه است و ما در این راه از هیچ خدمتی دریغ نخواهیم کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران بازسازی روستاهای زلزله زده را برعهده گرفته است که استان چهارمحال و بختیاری با اعزام گروه‌های جهادی امر ساخت و ساز و بازسازی شش روستا زلزله زده را از روز یکشنبه به سرعت آغاز خواهد کرد.

سردار اکبری گفت: استان چهارمحال و بختیاری مسئول بازسازی 6 روستای قالوه دره، دنگی کاک عبداله، ده سفید، کفر باوکه، دنگی عباس، دارزرد طهماسب از منظقه سرپل دهاب را برعهده گرفته است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه اسلام با بیان اینکه محرومیت زدایی و کمک به مردم از وظایف سپاه و بسیج می‌باشد تصریح کرد: در طول سال امر کمک رسانی به مناطق محروم در حال انجام است اما در هفته بسیج حضور گروه‌های جهادی به این مناظق بیش از پیش خواهد بود.

ارسال نظرات