خبرهای داغ:

مدیریت پاسخگو در راه آهن شمالشرق (۱)

مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: در راستای نظام نامه مدیریت پاسخگو برنامه ملاقات مردمی و پیگیری خواسته‌های مراجعین در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۱۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) با بیان این مطلب اظهار کرد: بمنظور صیانت از حقوق شهروندی و تکریم همکاران و بازنشستگان هر هفته جلسات ملاقات عمومی در دفتر مدیریت برگزار میگردد و از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۴۰۰ ملاقات حضوری انجام شده است.
زادخور گفت: برنامه ملاقات عمومی در زمان تعیین شده برای پرسنل و عموم مشتریان و مراجعین صورت می‌گیرد و مراجعین مشکلات و پیشنهادات خود را بیان می‌کنند که مسائل مطرح شده در کمیته‌های مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و جوابیه لازم به ایشان ابلاغ می‌گردد؛ این مهم درحالی است که سرکشی‌های مختلف ازواحدها، کشیک‌ها و دپو‌های اداری نیز بصورت روزانه، هفتگی و ماهانه در دستور کار است.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر آنچه ذکر شد، تعاملات و شرکت در جلسات مختلف کاری با مسئولین سایر دستگاه‌های اداری و استانی نیز اجرایی می‌شود که از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۳۵۰ جلسه کاری انجام پذیرفته است و طی آن علاوه بر پیگیری امور اداری و کاری از پیشنهادات و درخواست‌های مردمی پیرامون حوزه استحفاظی مطلع شده و پیگیری‌های لازم را انجام داده ایم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها