خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه دامغان خبر داد:

اجرای 200 برنامه ویژه هفته بسیج در شهرستان دامغان

فرمانده سپاه ناحیه دامغان از پیش بینی اجرای 200 برنامه ویژه هفته بسیج از سوی حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج این شهرستان از جمله 40 برنامه شاخص خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۱۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیچ از دامغان،  محمد خوشقدم در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی آئین ها و ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد تشکیل شجره طیبه بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل (ره) در شهرستان دامغان که با حضور امام جمعه، معاون فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهارداشت: نشر فرهنگ متعالی بسیج در بین جوانان منطقه و کشورهای اسلامی آرزوی دیرینه رهبر کبیر انقلاب اسلامی پس از صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان بود که امروز تحقق یافته است.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان با بیان اینکه امروز استکبار جهانی می خواهد به هر نحوی و در هر صحنه‌ای به سپاه و بسیج به عنوان مظهر مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران در برابر ظلم و زیاده‌خواهی ضربه بزند، خاطر نشان کرد: تشکیل اقشار مختلف بسیج در کشورمان و هسته‌های بسیج مردمی در کشورهای منطقه از حشدالشعبی در عراق، دفاع الوطنی در سوریه و علویون و فاطمیون و زینبیون مصداق‌های بارز نشر فرهنگ متعالی بسیج است که دشمن از آن هراس دارد.

وی بسیج را همچون معجزه‌ای الهی برای کشور و انقلاب اسلامی دانست که در همه صحنه‌های خطیر و حساس نقش آفرینی می‌کند و گفت: 200 برنامه ویژه هفته بسیج از سوی حوزه‌ها و پایگاههای مقاومت بسیج این شهرستان از جمله 40 برنامه شاخص به مناسبت سی و هشتمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره) در دامغان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دامغان دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، افتتاح بازارچه اقتصاد مقاومتی، همایش ائمه جماعات و تجلیل از برترین های حلقه‌های صالحین، حضور گسترده بسیجیان در آیین باشکوه نماز عبادی سیاسی جمعه، همایش بسیج و عمل انقلابی با حضور کارکنان ادارات و همایش پیاده روی خانوادگی در زمره برنامه‌های محوری این هفته هستند.

وی اضافه کرد: همایش بسیج و کارآفرینی با رویکرد اقتصاد مقاومتی با هدف اشتغال، صبحگاه مشترک و گلباران گلزار شهدا، همایش بصیرتی کارمندان ادارات و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه های شاخص هفته بسیج در شهرستان محسوب می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها