خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز رسالت فرهنگی بردوش همه ما است و موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج می باشد و بسیج باید در همه بخش ها وارد عمل شود و مطالبه گر باشد و مسئولین باید قدر نعمت بسیج را بدانند.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۲۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی در جمع اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان قاینات با اشاره به برنامه های بسیج گفت: در سال 96 برنامه های بسیج به سمت مسجد محوری رفته است و ما باید از ظرفیت مسجد برای جذب جوانان استفاده کنیم و در انجام برنامه های بسیج نباید از جایگاه مسجد غافل شویم و باید مسجد را در حول محور فعالیت های بسیج قرار دهیم..

وی در ادامه افزود:بسیج طرح هایی شامل  مسجد محوری،طرح اعتلای بسیج با استفاده از گشت های محله محور و گرو ه های جهادی و طرح محله پاک برای شناسایی آسیب های اجتماعی در بین مردم و مبارزه با این آسیب ها.را در دست اقدام دارد.

سردار قاسمی با اشاره به اهمیت ویژه بسیج در جمهوری اسلامی گفت:به گفته حضرت امام(ره) بسیج برای جامعه ما یک برکت است و امروز علیرغم تمام هجمه های دشمن در عرصه  های فرهنگی جوان های ما آماده حضور در نبرد در جبهه های حق  علیه باطل هستند .

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در پایان گفت: امروز رسالت فرهنگی بردوش همه ماست و موضوعات فرهنگی در اولویت برنامه های بسیج می باشد و بسیج باید در همه بخش ها وارد عمل شود و مطالبه گر باشد و مسئولین باید قدر نعمت بسیج را بدانند.

دراین جلسه تعدادی از اعضای مجمع عالی بسیج شهرستان به بیان اهداف وبرنامه های خود پرداختند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها