بازدید مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت استانداری از مراکز فنی وحرفه ای

به مناسبت هفته بازدید همگانی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت استانداری و کارشناسان از مراکز فنی وحرفه ای بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۴۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات،ارتباطات و امنیت استانداری در این بازدید گفت: با پتانسیل و همکاری متقابل می توان شروع کارهای مثبت زیادی در استان داشت و با توجه به ظرفیت های موجود استان در موضوع فضای مجازی و موضوعاتی از این قبیل را دارد.

مهندس پریسا فتحعلی بیگلو افزود: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آمادگی همکاری در بخش های مختلفی از جمله تامین زیرساخت های فنی مورد نیاز برای برگزاری دوره های آموزشی تخصصی مهارتی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، حمایت از تدوین و انتشار استانداردهای آموزش شغل و شایستگی و محتوای آموزشی تخصصی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... با اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان را خواهد داشت.

وی از وجود نیروی انسانی مجرب و متعهد و تجهیزات مناسب اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان یادکرده و اظهار داشت: باوجود فارغ‌التحصیلان دانشگاهی همراه با کسب مهارت‌های عملی لازم پتانسیل بالائی را در استان به وجود آورده که خوشحالی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار