با حضور مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم صورت گرفت.
نشست بصیرتی اخلاقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین داود جانعلی زاده در جمع پایوران و سربازان وظیفه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۵۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

به گزارش معاونت روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم: نشست بصیرتی اخلاقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین داود جانعلی زاده" مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج رباط کریم" در جمع پایوران و سربازان وظیفه این ناحیه برگزار شد.

در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین جانعلی زاده، فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر اکرم(ص) ، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) را به همه عزیزان تسلیت و تعزیت عرض کردند. در ادامه ایشان گفتند، پیامبر اکرم فرموده اند: "هیچ پیامبری به اندازه من ( در راستای هدفم که همان هدایت است) اذیت نشد. یعنی برای پیشرفت هدفم تا آنجا که توان داشتم، فروگذاری نکردم" . بنابرین ما افتخار امت بودنش را داریم و باید در مسیر هدفمان نهایت تلاش و جدیت را به خرج بدهیم.

ایشان در مورد امام حسن مجتبی (ع) گفتند: صلح آن بزرگوار زمینه ای شد برای جریان عاشورا تا آنجا که اگر صلح آن بزرگوار نبود، فاتحه دین خوانده می شد.

نامبرده در مورد امام رضا(ع) گفتند:" ثواب زیارت امام رضا(ع) برابر است با هزاران حج و عمره" و در حدیثی از آن بزرگوار گفتند:" در سه چیز شب را به صبح می کنم 1)شب را به صبح می کنم به طوریکه یک روز از عمرم کم می شود 2) شب را به صبح می کنم به طوریکه عملم زیر سوال است 3) شب را به صبح می کنم در حالیکه مرگ در گرو ماست و آتش پشت سر ما و نمی دانم با من چه خواهد شد؟"

ارسال نظرات