خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان از تدارک 313 برنامه جهت بزرگداشت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۹۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ دوم سید علی مهاجر در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تسلیت مصیبت غمبار زلزله غرب کشور، گفت: از خداوند منان صبر جمیل برای بازماندگان این حادثه خواستاریم.

وی پس از این مقدمه با توجه به پیش رو بودن هفته بسیج خاطرنشان کرد: 313 برنامه در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی، تکریم ایثارگران و ورزشی جهت بزرگداشت هفته بسیج در نظر گرفته شده اند که 60 برنامه آن شاخص هستند هر چند از نظر ما تمامی مراسمات این هفته در تمامی رده های از تشخص برخوردارند.

سرهنگ مهاجر به تشریح برنامه های عرصه های مختلف نامبرده پرداخت و افزود: در حوزه تکریم ایثارگران، غبارروبی مزار تمامی شهدای گرگان، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و یادواره های شهدا را داریم که شاخص ترین آن ها یادواره 1400 شهید شهرستان گرگان است که امشب همزمان با شب رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) در آستان مقدس امامزاده عبدالله برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان متذکر شد: در حوزه برنامه های فرهنگی نمایشگاه دستاوردهای بسیج را در پارک شهر و ویژه برنامه بانوان انقلابی با عنوان «سکانداران انقلاب اسلامی»را در دستور کار داریم.

وی از ویژه برنامه های حوزه محرومیت زدایی نیز به برپایی کارگاه طب سنتی و اسلامی، تجلیل از الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی، بهره برداری از گلخانه سپاه ناحیه گرگان، توزیع بسته های حمایتی میان محرومان و اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم و ویزیت رایگان اشاره کرد.

تجمع شکوهمند بسیجیان گرگانی در روز قیام خونین 5 آذر

سرهنگ مهاجر از دیگر برنامه های جدید این هفته به برگزاری نخستین مسابقات رالی خیابانی بانوان محجبه در ساعت 9 صبح جمعه در جاده نهارخوران اشاره کرد و در این باره گفت: خواهران علاقه مند به شرکت در این مسابقه می توانند برای ثبت نام با مراجعه به سپاه ناحیه گرگان اقدام کنند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به ثبت قیام خونین 5 آذر مردم گرگان در شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابراز کرد: تجمع «شکوه مقاومت» و ادای احترام به یادمان شهدای این قیام پرافتخار در بیمارستان 5 آذر و تجلیل از خانواده 14 شهید و 150 مجروح این حادثه در دستور کار است.

وی افزود: قیام خونین 5 آذر مردم گرگان در سال 57 و پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می دهد که مردم این شهر پیش از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیجی و ولایتمدار بوده اند.

سرهنگ مهاجر در پایان پنجمین وظیفه هر مدیر را کنترل و ارزیابی خواند و گفت: ما با نگاه اثرگذاری بر جامعه مخاطب و غنای جمعی برنامه های هفته گرامیداشت بسیج را طراحی و تدوین کرده ایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها