فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه با بیان اینکه عملیات روانی و جنگ نرم دشمن در فضای مجازی بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس است، افزود: امروز دشمن از بستر شبکه‌های اجتماعی به دنبال انحراف و فروپاشی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۴۸۳۹۱
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ علی نیک یاد در یادواره ۳۸ شهید دانش آموز تربت حیدریه گرامیداشت شهیده زینب کمائی اظهار داشت: در هشت سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اسلامی تمام کشور‌های عربی و اروپائی علاوه بر تامین منابع مالی با ارسال تجهیزات و سلاح‌های خود به رژیم بعث عراق، در صدد فروپاشی درخت نوپای انقلاب اسلامی بر آمده بودند.
 
وی با بیان اینکه اختلافات مرزی تنها بعنوان بهانه‌ای برای راه اندازی جنگ نظامی علیه ایران مطرح شده بود، گفت: به اذعان بسیاری از کارشناسان و مسئولان رژیم بعث عراق از جمله «طه یاسین رمضان، نخست وزیر وقت عراق» این جنگ نظامی فقط برای از بین بردن انقلاب اسلامی بود و برای آن میلیارد‌ها دلار و تجهیزات نیز هزینه شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه خاطر نشان کرد: دشمن پس از ترور‌ها و جنگ تحمیلی و همچنین تهدید و تحریم و فتنه راه به جای نبرده و اکنون در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به دنبال انحطاط انقلاب اسلامی است.
 
نیک یاد با بیان اینکه عملیات روانی و جنگ نرم دشمن در فضای مجازی بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از دوران دفاع مقدس است، افزود: امروز دشمن از بستر شبکه‌های مجازی به دنبال انحراف و فروپاشی انقلاب اسلامی است.
 
وی گفت: بسیاری از کانال‌ها و گروه‌های مجازی و فیلم‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی برای جوانان و نوجوانان و حتی خردسالان مهیا شده بخش اعظمی از برنامه ریزی جبهه استکبار است تا جوانان امت اسلامی را نسبت به عقاید و باور‌های دینی بی اراده و آنان را در یک عملیات روانی گرفتار کند.
 
فرمانده سپاه تربت حیدریه با تاکید بر هوشیاری جوانان و بخصوص دانش آموزان، یاد آور شد: استفاده صحیح و بهینه در شبکه‌های اجتماعی و همچنین انجام فعالیت‌های فرهنگی در برابر این هجمه از تهاجمات فرهنگی دشمن می‌تواند دانش آموزان و آینده سازان انقلاب اسلامی را مصون نگه دارد.
 
شهرستان تربت حیدریه دارای ۶۷۵ شهید، ۲۵۰۰ جانباز و ۱۴۱ آزاده است.
ارسال نظرات