فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز با اشاره به حضور به موقع بسیج در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، حضور و از خود گذشتگی بسیج در میدان‌های خدمت‌رسانی و از جان گذشتگی را از شاخصه‌های یک بسیجی واقعی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۰۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
سرهنگ دوم پاسدار محمد رضا غفاری  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، ضمن عرض تسلیت به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه گفت: همه‌ آحاد ملت ایران از این حادثه تلخ پیش آمده آزرده خاطر شدند و هر یک به نوبه‌ی خود سعی در امداد رسانی و خدمت به بازماندگان و حادثه دیدگان این زلزله برآمدند تا با حضور خود و همدردی با آنان مرهمی بر زخم‌های آنان باشد.

غفاری افزود: اعزام گروه‌های امدادی توسط بسیج جامعه‌ی پزشکی، کمک رسانی با ادوات و تجهیزات جامعه مهندسی و حضور نیروی انسانی بسیج و دیگر معاونت‌های سپاه در استان کرمانشاه نشان از احساس مسئولیت و خدمت رسانی روحیه بسیج را دارد.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته‌ی بسیج، بسیج را الگویی در ولایت مداری و خدمت رسانی برشمرد و گفت: ولایت مداری یکی از شاخصه‌های اصلی یک بسیجی است، لبیک به ندای رهبری و و حضور و از خود گذشتگی بسیج در میدان‌های خدمت رسانی و از جان گذشتگی از شاخصه‌های یک بسیجی واقعی می‌باشد.

فرمانده سپاه درگز گفت: بسیجی زمان شناس است، دوست را از دشمن تمیز می‌دهد، اولویت‌ها را پیدا می‌کند و با بصیرت راه و هدف را طی می‌کند.

وی مسئولیت پذیری بسیج را دیگر شاخصه‌ی بارز آن خواند و گفت: مسئولیت پذیری بسیج از پایه‌های فکری او نشئت می‌گیرد، این مسئولیت پذیری او نه تنها برای خود و خانواده و نزدیکان خود بلکه برای جامعه و بشریت هم مصداق دارد، همچنان که ما نمونه‌های این احساس مسئولیت را در هشت سال دفاع مقدس و یکا یک بحران‌های دوران بعد از آن به عینه شاهد بوده ایم.

وی در پایان با اشاره به برنامه ریزی‌های به عمل آمده برای هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن هفته‌ی بسیج گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای بسیج، تقدیر از بسیجیان نمونه، برگزاری نشست‌های بصیرتی و سیاسی با حضور سخنرانان کشوری و استانی و افتتاح پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته می‌باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها