جمع آوری کمک به زلزله زده گان اجرای فرمان ولایت مبنی بر آتش به اختیار جوانان ساروی

از فعالیت هلال احمر یا دیگر ارگان‌های دولتی خبری نبود، چندین جوان دلسوز در منطقه راهبند ساری، آستین همت بالا زده و خودشان با خرید مایحتاج قصد دارند که این اقلام را به مردم زلزله‌زده کرمانشاه انتقال دهند.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۱۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در منطقه راهبند ساری چند بسته آب معدنی، پتو، لباس، مواد غذایی و دیگر نیازمندی‌های مردم خودنمایی می‌کرد.

از فعالیت هلال احمر یا دیگر ارگان‌های دولتی خبری نبود، چندین جوان دلسوز در منطقه راهبند ساری، آستین همت بالا زده  و خودشان با خرید مایحتاج قصد دارند که این اقلام را به مردم زلزله‌زده کرمانشاه انتقال دهند.

حساسیت آنها در جمع‌آوری مواد مورد نیاز، قابل توجه بود، وقتی با تمایل یکی از شهروندان برای اهدای کالا مواجه شدند، تأکید داشتند که حتماً باید نو باشد.

تمایلی به مصاحبه نداشتند اما متقاعدشان کردم که این اقدام قابل تحصین شما باید رسانه‌ای شود تا همه بدانند که جوانان این وطن در مواقع سختی سنگ زیرین آسیاب هستند.

می‌گفتند این کمک‌ها را خودمان خریداری و جلوی مغازه‌مان جمع‌آوری کردیم تا با ماشینی که تهیه کردیم به کرمانشاه انتقال دهیم، این اقدام ما ظاهراً با استقبال مردمی مواجه شده و تعدادی از کسبه اطراف و عابران پیاده هم به‌صورت خودجوش در حد توان به ما در این امر خداپسندانه کمک کردند.

تعدادی کاپشن توجه‌ ما را جلب کردم، پرسیدم که این‌ها را مردم تهیه کردند، پاسخ داد: با هزینه شخصی خودمان با حساسیت خاصی نسبت به خرید این اقلام اقدام کردیم، کاپشن‌ها و شال‌گردن‌ها را بلند کرد و تک تک را نشان داد و مشخص بود که خوش‌سلیقه هم هست.

پرسیدم با توجه به سخت‌گیری‌ها که در حال حاضر برای ورد به منطقه وجود دارد، آیا هماهنگی‌های لازم برای ورد به منطقه انجام شده است، بیان کرد: مجوز برای انتقال کالاها برای ورود به منطقه را دریافت کردیم و خودمان هم در حال اعزام به منطقه هستیم.

در کار خرید و فروش تلفن همراه بود، گفتم که تعدادی از صنف موبایل‌فروشان مازندران هم برای تأمین آذوقه اقدام به جمع‌آوری کمک کردند، گفت: آنجا هم کمک کردم، راستش نمی‌توانم تو مغازه خودم بنشینم و شاهد درد کشیدن مردم باشم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها