در ورزش باید تفکر بسیجی مومن حاکم باشد/ ساخت سالن های ورزشی با همت بسیج در مازندران محقق می شود

حسین‌زادگان تصریح کرد: در ورزش ما باید تفکر بسیجی حاکم باشد و در تمام زمینه‌ها به خصوص حادثه زلزله اخیز بسبجیان زودتر و سریع تر از دیگر نهادها در حوادث حضور یافتند.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۱۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حبیب حسین‌زادگان صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است که یارگیری و عضوگیری از بطن جامعه با جدیت دنبال می‌شود و ما به دنبال افراد پهلوان و متعهد به اصول و آرمان انقلاب هستیم و تلاش داریم برنامه‌ها فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و پهلوانی به لحاظ کمی و کیفی تر شود که امیدواریم جایگاه پهلوانی در ورزش توسعه یابد.

وی افزود: هویت دینی در کنار هویت ملی معنا پیدا می‌کند و افرادی که فعالیت دارند باید معنویت را در زمینه پهلوانی را در خود تقویت کنند و از همه ظرفیت‌های دینی استفاده کنیم.

حسین‌زادگان تصریح کرد: در ورزش ما باید تفکر بسیجی حاکم باشد و در تمام زمینه‌ها به خصوص حادثه زلزله اخیز بسبجیان زودتر و سریع تر از دیگر نهادها در حوادث حضور یافتند.

وی بیان کرد: کمک به خانواده در جهت دوری از بزه مانند اعتیاد، طلاق و بسیاری از آسیبهای دیگر می شود تفکر بسیجی که باید حواسمان به توطئه های دشمنان باشد و بصیرت ورزشکاران بسیجی را افزایش دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندزان گفت: بسیج دوشادوش اداره کل ورزش در زمینه ورزشی مشارکت فعال داشته و دارند و توانست در زمینه توسعه ورزش همگانی، تیم‌داری، سالن ورزشی مربیان ورزشی حضوری فعال داشته باشند و امسال بنا داریم برنامه‌ها را گسترش دهیم.

حسین‌زادگان گفت: اداره کل ورزش جز دستگاه‌های اجرایی برای افزایش سرانه ورزشی است که از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده می‌کنیم که هدیه مقام معظم رهبری استادیوم شهدای نوشهر با پیشرفت 75 درصد در حال ساخت است و استادیوم شش هزار نفری ماهفروجک و استادیوم پنج هزار نفره چندمنظوره جویبار با همکاری سپاه در حال ساخت است و منفعت آن به مردم برمی‌گردد.

وی بیان کرد: دومین محموله کمک‌های مردمی شامل کنسرو، آب معدنی، شیرخشک، شیشه شیر، لوازم بهداشتی، پتو و لباس گرم باهمکاری هیئت موتورسواری واتومبیلرانی مازندران از اداره کل ورزش با همکاری هلال احمر به مناطق زلزله زده غرب استان ارسال شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها