در مراسم بزرگداشت شهید حججی در پایگاه الزهرا حوزه زینبیه ناحیه مرکزی یزد مطرح شد:
حجت الاسلام دادآفرین اظهار داشت: شهید حججی نمونه بارز یک بسیجی مخلص بود از اخلاص در عمل آن شهید تا مسئولیت پذیری شهید حججی و ادب و ارادت به ائمه اطهار و بی ریا بودن که شهید حججی به درجه رفیع شهادت رسید.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۴۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، به مناسبت دهه آخر ماه صفر مراسم بزرگداشت شهید حججی در پایگاه الزهرا حوزه زینبیه ناحیه مرکزی برگزار شد.
در این مراسم که با حضور ۲۴۰ نفر از بسیجیان مخلص برگزار شد بعد از مداحی و ذکر مصیبت کربلایی "میثم همتی" ،"حجت الاسلام دادآفرین" به سخنرانی پرداخت.
وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری شهید حججی اظهار داشت: شهید حججی نمونه بارز یک بسیجی مخلص بود از اخلاص در عمل آن شهید تا مسئولیت پذیری شهید حججی و ادب و ارادت به ائمه اطهارو بی ریا بودن که شهید حججی به درجه رفیع شهادت رسید.
حجت الاسلام دادآفرین ادامه داد: شهید حججی در وصیت نامه اش اینچنین نوشته است " عمریست شب و روزم را به عشق شهادت گذرانده ام خیلی تلاش کردم تا خودم را به این مقام برسانم ونمیدانم چقدر توانسته ام موفق باشم بدون شک شیر حلال مادرم، لقمه حلال پدرم و انتخاب همسرم در آن اثر داشته چشم امیدم فقط به خدا و کرم اهل بیت است تا این بنده سراپا گناه را هم قبول کنند و اگر روزی خبر شهادت این بنده سراپا تقصیر را شنیدید چیزی جز کریمی و رحیمی خداوند ندانید".
وی ادامه داد " شهید حججی چند وصیت کلی داشتند اول اینکه ولایت فقیه را تنها نگذارید دوم حجاب بانوان که حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند و شعری که همیشه یادتان باشد (حضرت رقیه خطاب به پدرش فرمود:: غصه حجاب مرا نخور بابا جان /چادرم سوخته، ولی بسرم هست هنوز) شما خواهران بسیجی می‌توانید برای پاسداشت خون شهیدان و شهید حججی این دو نکته را که همه شهدا به آن تاکید داشتند سر لوحه اعمال و رفتار خود قرار دهید.
ذکر مصیبت اهل بیت پایان بزرگداشت شهید حججی بود.
ارسال نظرات