مسئول بسیج پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند گفت: به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی و روابط عمومی پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند کمک‌های این شرکت به ارزش ریالی یک‌میلیارد ریال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۶۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴

مسئول بسیج پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزای بسیج استان مرکزی؛ از ارسال کمک‌های انسان دوستانه این شرکت به مناطق زلزله زده و آسیب دیده کرمانشاه در پی وقوع زمین لرزه خبر داد و گفت: حسب الامر مقام معظم رهبری در کمک به مردم حادثه دیده استان کرمانشاه در زلزله اخیر، شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) بعد از اخذ مجوز مجمع عمومی شرکت اصلی نسبت به این قدام خداپسندانه مبادرت ورزیده است.

وی افزود: کمک‌های نقدی هم با توجه به فیش‌های توزیعی در بین کارکنان و براساس مبلغ تعیین شده و داوطلبانه از سوی هر کدام از پرسنل جمع‌آوری شد که نزدیک به یک میلیارد ریال است.

علی جمشیدی مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند نیز با اشاره به ارسال این محموله کمک‌ مردمی از این شرکت و به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی گفت: به دلیل حادث شدن این اتفاق اندوهناک در فصل سرما و نیاز حادثه دیدگان به البسه گرم (کاپشن، لباس گرم زیر، جوراب، بارانی و مقداری مواد غذایی) در قالب كمك‌های اين پالایشگاه برای ارسال به مناطق زلزله زده از طریق جمعیت هلال احمر انجام شد .

وی با اشاره به جمع آورى كمك‌هاى نقدى و غيرنقدى توسط پرسنل شرکت جهت كمك به مردم زلزله زده غرب كشور افزود: پرسنل پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند داوطلبانه و با رضایتمندی بخشی از حقوق خود را در راه کمک به هموطنان آسیب دیده غرب کشور اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند خاطرنشان کرد: خود را شریک غم هموطنان داغ‌دیده غرب کشور می‌دانیم و ضمن تسلیت به مردم غیور و شجاع استان کرمانشاه برای حادثه دیدگان از درگاه خداوند متعال طلب شفای عاجل، برای از دنیا رفتگان غفران و برای همه بازماندگان صبر مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات