خبرهای داغ:
فرهنگی و تبلیغات سپاه مهاباد برگزار کرد:

مراسم عزاداری به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن (ع)

به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول اکرم (ص) و شهادت مظلومانه میوه قلبش آقا امام حسن (ع) ، مراسم عزاداری با سخنرانی حجت الاسلام طیب نژاد در حسینیه ثارالله سپاه مهاباد انجام گرفت.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۶۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه مهاباد گفت : پیغمبراکرم (ص) راه و رسم زندگی را به بشریت یاد داد و حقیقتا مردمی را که در جهالت بودند نجات داد اما با گذشت زمان جاهلیتی امروز در دنیا بوجود آمده است که به مراتب بسیار بدتر از جاهیت زمان رسول الله (ص) بود.

طیب نژاد در ادامه به ظلم و جنایت های دنیای مدرن اشاره کرد وافزود : امروز عربستان را که متولی مکه ومدینه هست شما مشاهده می کنید که مردم مظلوم یمن را با وضع بسیار بد می کشد بمب را برسر بی گناهان می ریزد و جاهلیت را به اوج خود رسانده است.

وی ادامه داد امروز شما داعش را مشاهده می کنید که با نام رسول الله (ص) جنایت های فجیع را انجام می دهند انسانهای بی گناه را به صف کشیده و تیرباران می کنند و ما باید نسبت به این مسائل بی تفاوت نباشیم و با بصیرت خود سعی کنیم به داد مسلمانهای دیگر برسیم.

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در پایان بیان داشت این از بی خردی ، بی دینی و بی عاطفگی بعضی از انسانها نشات می گیرد که ایراد می گیرند و اعتراض می کنند نسبت به این امر که شما نباید به ملت های مظلوم فلسطین ، لبنان و یمن کمک کنید ولی باید بدانند اینجا جمهوری اسلامی است وما پیرو رسول الله (ص) هستیم و هرجا صدای مظلومی را شنیدیم باید به فریاد او برسیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار