فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: طی چند روز گذشته در سطح نواحی کمک‌های درخور توجهی جمع‌آوری شد که در قالب 40 دستگاه تریلی کامیونت کمک‌ها به سمت کرمانشاه و سر پل ذهاب که نیروهای گردان‌های تکاور تیپ مردم پایه 71 روح‌الله که در منطقه مستقر هستند، ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۷۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۱

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت 28 صفر و درگذشت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امام حسن مجتبی(ع) و تسلیت به خاطر جان باختن جمعی از هموطنان‌مان در زلزله غرب کشور از کمک‌های ارسالی سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: طی چند روز گذشته با همکاری کمک‌های درخور توجهی در سطح نواحی جمع‌آوری شد.

وی افزود: این کمک‌ها در قالب 40 دستگاه تریلی و کامیونت کمک‌ها را به سمت کرمانشاه و سر پل ذهاب که نیروهای گردان‌های تکاور تیپ مردم پایه 71 روح‌الله که در منطقه مستقر هستند، ارسال شد.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در این مدت 9500 تخته پتو، 2300 تخته چادر و نزدیک به 9800 اقلام غذایی، 70 هزار لیتر آب معدنی، 250 هزار قرص نان، 10 تُن خرما، 3 تُن کشمش را با کمک مردم و پایگاه‌های مقاومت بسیج نواحی استان جمع‌آوری، بسته‌بندی و به مناطق زلزله زده ارسال کردیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: خدا را شکر تا به امروز براساس خبرهایی که از مناطق زلزله زده داریم این کمک‌ها به موقع به دست زلزله‌زدگان رسیده است و امیدواریم این کمک‌ها همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم مردم آسیب‌دیده را همراهی کنیم.

وی افزود: اقلام مورد نیاز در حال حاضر لوازم بهداشتی، پتو و لوازم گرم کننده است که باتوجه به وضعیت و شرایط آب‌وهوایی از نیازهای مردم در این مناطق بوده و لازم است که مردم روشن فکر ما نیز براساس آنچه که دین مبین اسلام به آن تاکید کرده و همانگونه که تا به امروز دست بخشش داشته‌اند و آسیب‌دیدگان را همراهی کرده‌اند کمک‌ها و لباس‌هایی را که خودشان استفاده نکرده‌اند در اختیار پایگاه‌ها و نواحی برای ارسال به منطقه قرار دهند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه منطقه‌ای در دشت ذهاب به بسیج سازندگی استان مرکزی واگذار شده است، کمک‌های مردمی از طریق آماد و پشتیبانی سپاه روح‌الله به قرارگاهی که در این منطقه برپا شده ارسال و برای توزیع در بین زلزله‌زدگان ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات