خبرهای داغ:
در استانه برگزاری کنگره 12 هزار شهید استان آذربایجان غربی:

یادواره شهدای فرهنگی دانش اموزی در بوکان گرامی داشته شد

در آستانه برگزاری کنگره بزرگ ۱۲۰۰۰ هزار شهید استان اذربایجان غربی یادواره شهدای فرهنگی دانش آموز در بوکان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۷۳
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی ؛ در این یادواره که با حضور جمع کثیری از مسئولان شهرستانی، خانواده معظم شهداء و دانش آموزان بوکانی در فرهنگ سرای سیمرغ برگزار شد مدیر آموزش و پرورش بوکان ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان زلزله و آرزوی سلامت برای مجروحان این حادثه به رشادت و شجاعت شهداء اشاره کرد و گفت: امروزه آنچه که ما داریم از امنیت گرفته تا افتخار و اقتدار کشور مرهون جانفشانی ها و خون شهدای است که در راه انقلاب و حفظ اسلام به شهادت رسیدند.

سلیمان مام عزیزی افزود: وظیفه همه ما است که در حفاظت از راه شهداء که همانا حفظ اسلام و انقلاب است تلاش کنیم که این امر تنها در سایه اتحاد وهمبستگی ملت ایران شکل می‌گیرد.

در ادامه مراسم ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار و زلزله زدگان استان کرمانشاه اظهار داشت: باید مسئولان با تمام توان خود به حادثه دیدگان کمک کنند و نه نتها از نظر مادی و امکانات بلکه از نظر معنوی هم با آن‌ها همدردی کنند.

خلیفه زاده افزود: زلزله به دو صورت می‌آید یکی افقی که مانند گهواره است و دیگری عمودی که بالا و پایین می‌کند اما نباید فراموش کرد که یک چراغ قرمز است و باید به آن توجه کرد و تذکری است تا به خود بیایم تا ببینیم چه کرده این و کجا قرار داریم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بیان کرد: امروز ناآرامی، چالش‌ها و درگیری‌های فراوانی درمنطقه وجود دارد اما به لطف خدا و ولایت رهبری کشور ما یکی‌از کشورهای آرام در جهان است.

امام جمعه تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان و نسل جدید وظیفه همه ما است تا راه آن‌ها را ادامه بدهند و اجازه نفوذ دشمنان را به خاک و دل خود ندهند و فریب وسوسه‌های شیطانی آن‌ها را نخورند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش نیز در این مراسم باشکوه : برگزاری یادواره شهدا دفاع ازدستاوردها واهداف انقلاب اسلامی ایران و حمایت ازامنیت ،پیشرفت ،توسعه کشور است.

معاون پرورشی اداره کل در ادامه افزود: مسئولان باید با برگزاری هر چه با شکوه‌تر این آیین‌ها، راه و رسم زندگی و از خودگذشتگی، رشادت، شهادت و ایثار شهدا را به نسل سوم کشورمان به درستی و به صورت تمام و کمال انتقال دهیم.

در پایان با اهدای لوح از خانواده های دو شهید والامقام فرهنگی شهرستان بوکان تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات