فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه گفت: 300 برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی، اجتماعی و عمرانی در سه سطح شهرستانی، حوزه‌ای و محله‌ای و پایگاهی در هفته بسیج این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۷۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶

سرهنگ پاسدار علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی در ساوه ضمن عرض تسلیت و ابراز همدری با خانواده‌های داغدار کرمانشاه، کردستان و ایلام در حادثه زلزله چند روز اخیر گفت: از خداوند متعال برای بازماندگان این حادثه صبر جمیل خواستاریم و ان شاءالله تمامی مسئولین تمام تلاش خود را در راستای خدمت رسانی به آسیب‌دیدگان این حادثه ناگوار و دلخراش خواهند داشت.

وی افزود: هفته بسیج گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و یادآور وحدت، همبستگی، همراهی و همدلی و هم پیمانی یک ملت برای رسیدن به آرمان‌های تعالی در همه عرصه‌ها و الگوسازی برای آزادگان هوشمند جهان است که روح و حماسه و ایثار برای رسیدن به زندگی عزتمند و پاک شدن از آلودگی های کفر، الحاد و الحاد و نفاق همراه با رشد و بالندگی در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و نظامی و ... را فرا راه تمامی انسان‌های آزادی خواه و عدالت طلب قرار می‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در 5 آذر به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: امروز بیش از 38 سال از فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج عمومی و ارتش 20 میلیونی، این مصداق بارز شجره طیبه که اصل‌ها ثابت و فرع‌ها فی‌السماء است، می‌گذرد.

سرهنگ پاسدار رسولی ادامه داد: امروز برای همه ثابت شد که بسیج یک نسخه شفابخش است و این نسخه شفابخش یک نسخه، نظریه‌پردازی ذهنی نیست بلکه یک راهکار عملیاتی، اجرایی و قابل پیاده شدن برای رهایی و نجات هم ملت‌ها و جوامع از بند زور و ظلم و استکبار است.

وی افزود: فرهنگ بسیجی یعنی فرهنگ پایداری و مقاومت در مقابل ستم و ستمگران، یعنی فرهنگ عشق به الله و جهاد و شهادت، یعنی فرهنگ «ما می‌توانیم» و خدا باوری و تکیه بر قدرت لایزال الهی، یعنی فرهنگ بندگی و مردم داری، بسیج یعنی اخلاص و آمادگی خدمت در هر سنگر و هر زمان و هر مکان بی مزد و منت و در یک کلمه بسیج یعنی حزب الله که امام بسیجیان فرمودند؛«بسیج لشکر مخلص خداست.»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در تشریح برنامه‌های بسیج گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 300 عنوان برنامه با شعار "بسیج مظهر مردم سالاری دینی" در سطح شهرستانی، حوزه‌ای، محله‌ای و پایگاهی برگزار می‌کند.

سرهنگ پاسدار رسولی عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا را بخشی از برنامه‌های این هفته در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان و تصریح کرد: برگزاری همایش "شکوه مقاومت"، طرح گشت محله محور با عنوان "حماسه خدمت و امنیت" با هدف ایجاد امنیت پایدار در محلات اجرا می‌شود.

وی افزود: برگزاری میقات صالحین در مصلی، اعزام اولین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر، افتتاح ساختمان حضرت زینب(س) در بخش مرکزی، افتتاح سالن ورزشی 9 دی شهدای شهرستان ساوه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات