پیکر هجدهمین شهید مدافع حرم دلیجان تشییع شد

پیکر شهید مدافع حرم «محمد انور بخشی» امروز بر دوش مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان دلیجان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۹۷
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پیکر شهید مدافع حرم «محمدانور بخشی» که در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پیش از ظهر امروز با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولان بر دوش مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان دلیجان از چهار راه شهید عسگریان تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

تشییع پیکر این شهید والامقام و حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار در ایام پایانی ماه صفر برای تشییع این شهید مدافع حرم در شهر دلیجان عطر دل‌انگیزی را در فضای این شهر پیچاند.

حضور گسترده مردم در این مراسم به همراه مدیران و مسئولان شهرستانی، نشان‌دهنده این است که مردم لحظه‌ای از مسیر شهدا و آرمان‌های انقلاب جدا نشده و نخواهند شد و هجمه‌های دشمنان با عطر وجود شهدا از بین خواهد رفت.

شهرستان دلیجان در جنوب استان مرکزی واقع شده که با ۵۱ هزار نفر جمعیت در هشت سال جنگ تحمیلی ۱۸۵ شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

گفتنی است کاروان راهیان نور دانش‌آموزی دختران دلیجانی مزین به نام شهید «حججی» نیز پس از وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به مناطق 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار