جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک:

دشمن شناسی سبب خنثی شدن توطئه‌ها

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: امروز آنچه مهم است آگاهی و بینش درست از دشمن و توطئه‌های آن‌ها و حرکت در مسیر دفاع از اسلام ناب و مظلومان عالم است تا تحقق دولت مهدوی را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۰۸
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹

سرهنگ پاسدار دستجانی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم عزاداری دهه آخر ماه صفر در جمع خواهران بسیجی شهرستان اراک گفت: امروز آنچه مهم است آگاهی و بینش درست از دشمن و توطئه‌های آن‌ها و حرکت در مسیر دفاع از اسلام ناب و مظلومان عالم است تا تحقق دولت مهدوی را داشته باشیم.

وی افزود: رشادت‌ها و اخلاص و از خودگذشتگی جوانان امروز ایران اسلامی نشان از انتقال صحیح فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز را دارد و رهبری انقلاب نیز با این شناخت و بینش عمیق تاکید دارند که این نسل کمتر از نسل اول انقلاب و دفاع مقدس نیستند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به توطئه‌های گوناگون دشمنان علیه نظام اسلامی گفت: تمام تلاش استکبار برای این توطئه‌ها و جنگ افروزی‌ها در منطقه ایران اسلامی و فرهنگ اسلام ناب است.

سرهنگ پاسدار دستجانی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) از ما استقامت در دین را می‌خواهند و خود نیز اینگونه بودند، گفت: امام حسین(ع) در راه حفظ دین خون خود را داد و ما نیز رهرو آن امام هستیم و برای حفظ دین و اسلام و مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم در هر کجای عالم آماده و مهیا هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه مهم است آگاهی و بینش درست از دشمن و توطئه‌های آن‌ها و حرکت در مسیر دفاع از اسلام ناب و مظلومان عالم است، تا تحقق دولت مهدوی را داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات