همزمان با هفته کتاب و کتاب خوانی ،آیین اختتامیه بخش طراحی جشنواره بین المللی رضوی در کتابخانه شهدای وحدتیه با حضور برگزیدگان این جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۰۹
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج دشتستان، خانم حیاتی مدیر کتابخانه شهدای وحدتیه ضمن قدردانی از حضور برگزیدگان جشنواره و تقدیرو تشکر از مسئولین شهر حاضر دراین جشنواره اظهار داشت: با توجه به این که کتابخانه شهدای وحدتیه اولین کتابخانه عمومی در سطح شهر است و فعالیت‌های فرهنگی در این کتابخانه در طول سال صورت می‌گیرد انتظارهست که معلمان و مربیان پرورشی در تشویق کودکان و نوجوان در راستای فعالیت‌های کتابخانه‌ای همت بیش تری داشته باشند.
وی با بیان این که کتاب و کتابخانه نماد فرهنگی جامعه است افزود:در راستای فعالیت کتاب و کتابخانه، جشنواره بین المللی رضوی به صورت سراسری در اردیبهشت برگزار گردید که ۱۱ نفراز اعضای این کتابخانه به عنوان برگزیدگان این جشنواره معرفی شدند که برخی از افراد دراین مسابقه به صورت آنلاین شرکت کرده بودند.
حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت وحدتیه نیز با انتقاد از پایین بودن سطح سرانه مطالعه در جامعه عنوان کرد:کتاب و کتابخانه یکی از مهم‌ترین همدم و دوست انسان است و این جشنواره که هر ساله به منظور ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام صورت می‌گیرد کمک زیادی به شناسایی و جذب کودکان و نوجوانان خلاق هنری در راستای فعالیت کتاب خانه‌ای می‌کند.
در پایان اختتامیه بخش طراحی جشنواره بین المللی رضوی با حضور مسئولین به ۱۱ نفر برگزیده این جشنواره و افرادی که در این جشنواره داوطلبانه شرکت کرده بودند به رسم یادبود لوح تقدیر و جوایزی از طرف کتابخانه عمومی شهر اهدا شد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات