خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای بیش از ۱۱۰ برنامه در طول هفته بسیج امسال در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۱۰
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹

اجرای ۱۱۰ برنامه طی هفته بسیج در کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، سرهنگ محمود بداغی در نشست خبری که امروز به مناسبت هفته بسیج در مسجد جامع شهر کبودراهنگ برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت پیامبر اکرم(ص) و شهادت دو امام بزرگوار حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت امام رضا(ع) و همچنین جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه‌ زلزله اخیر در استان کرمانشاه به تشریح برنامه های هفته بسیج در کبودراهنگ پرداخت.

وی ضمن تقدیر از خبرنگاران برای پوشش خبری برنامه‌های بسیج و سپاه اظهار داشت: امسال شعار هفته بسیج در کشور «بسیج؛ مظهر مردم سالاری دینی» است.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: امسال در هفته بسیج بیش از ۴۰ عنوان و ۱۱۰ برنامه در تمام رده‌های بسیج اقشار، محلات، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج، مساجد و ادارات شهرستان اجرا می‌شود.

وی ضمن اشاره به نامگذاری روزهای هفته بسیج به تشریح برنامه های شاخص این هفته پرداخت و گفت: در روز اول هفته بسیج مصادف با روز دوشنبه 29 آبان ماه که به نام «بسیج؛ اقتصاد مقاومتی» نامگذاری شده است دیدار جمعی از بسیجیان شهرستان با ائمه جمعه شهرستان در سه بخش مرکزی، گل تپه، شیرین سو را خواهیم داشت.

بداغی ادامه داد: در روز دوم از هفته بسیج که به نام«بسیج؛ محرومیت زدایی و خدمت رسانی» نامگذاری شده اجرای صبحگاه مشترک با حضور بسیجیان و پاسداران و همچنین با دعوت از پرسنل نیروی هوایی و پدافند ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی انتظامی با حضور فرمانده‌ محترم سپاه انصارالحسین(ع)، اجرای طرح های جهادی و اردوهای سازندگی، افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصاد مقاومتی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی را در برنامه خواهیم داشت.

وی گفت: در روز سوم هفته بسیج که به نام «بسیج؛ اعتلای فرهنگی» نامگذاری شده است، شروع دوره آموزشی «گشت‌های بسیج محله محور»، سخنرانی پیشگامان دوران دفاع مقدس در مدارس و مساجد شهرستان درباره جایگاه والای بسیج برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ افزود: برنامه شاخص روز چهارم هفته بسیج با عنوان «بسیج؛ اندیشه ورزی و تولید» غبارروبی و عطرافشانی مزار شهداء با حضور دانش آموزان و جمعی از بسیجیان و همچنین دیدار با خانواده های معظم شهداء است.

وی یادآور شد: برگزاری دعای ندبه، میقات صالحین، حضور بسیجیان در میعادگاه نماز جمعه و همچنین سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر کبودراهنگ از برنامه های شاخص روز پنجم این هفته است که به عنوان «بسیج؛ مسجدمحوری و ولایت» نامگذاری شده است.

بداغی با اشاره به نامگذاری روز ششم هفته بسیج با عنوان «بسیج؛ دولت مقاومت و استکبارستیزی» گفت: از برنامه های شاخص این روز افتتاح پایگاه مقاومت شهید مدنی روستای کهنه حصار و پایگاه شهید محمود محرابلو با حضور فرمانده‌ سپاه انصارالحسین(ع)، ویزیت رایگان بیماران در سطح شهرستان توسط بسیج سازندگی، برگزاری همایش منتظران موعود و همچنین برگزاری همایش بصیرتی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر است.

وی از حضور مشاور فرمانده کل سپاه در شهرستان خبر داد و گفت: در روز پایانی این هفته با عنوان «بسیج؛ جهاد کبیر و عمل انقلابی» نیز گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان با سخنرانی سردار دقیقی استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) و مشاور فرمانده کل سپاه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کبودراهنگ خاطرنشان کرد: آغاز طرح عملیاتی «گشت‌های محله محور» حماسه امنیت و خدمت در شهرستان کبودراهنگ و افتتاح برخی از طرح های عمرانی که توسط گروه های جهادی بسیج اجراء شده از دیگر برنامه های شاخص روز آخر هفته بسیج در شهرستان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات