فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

اجرای ۱۵۰ برنامه به مناسب هفته بسیج درشهرستان بروجرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت:در هفته بسیج حدود ۱۵۰ برنامه توسط حوزه‎ها، پایگاه‎ها و ناحیه مقاومت در بروجرد اجرایی می‎شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۲۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از از لرستان؛ سرهنگ مجید سوری در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: در هفته بسیج حدود ۱۵۰ برنامه توسط حوزه‎ها، پایگاه‎ها و ناحیه مقاومت در بروجرد اجرایی می‎شود.

وی افزود: برگزاری یادواره‎های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ارائه خدمات درمانی رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی و اعزام تیم‎های امدادی و بهداشتی به مناطق محروم بخش دیگری از برنامه‎های هفته بسیج در شهرستان بروجرد را تشکیل داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطر نشان کرد: توزیع جهیزیه در بین نوعروسان محروم و سبد غذایی در بین محرومان، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، افتتاح کارگاه‎های اقتصاد مقاومتی، دیدار با خانواده‎های زندانیان جرائم غیر عمد و حل بخشی از مشکلات آن‌ها و سرکشی از خانواده‎های معظم شهدا از دیگر برنامه‎های هفته بسیج در این شهرستان است.

سرهنگ سوری گفت: حضور در سه محله دره غریب، جهان آباد و دشت لاله به همراه دستگاه‎های اجرایی و با هدف بخشی از مشکلات ساکنان این محلات و اجتماع عظیم ۳ هزار نفری بسیجیان در روز ۵ آذر ماه از دیگر برنامه‎های این هفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیح رویکرد جدید مردم محور را در پیش گرفته و در این راستا از ۵ آذر ماه گشت‎های محله محور در راستای ایجاد امنیت پایدار در محلات آغاز می‎شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد تاکید کرد: در قالب یکی از رویکرد‌های بسیج ۲۲ گروه جهادی تشکیل شده است که با حضور مستمر و مستقر به مدت ۵ سال در ۲۲ منطقه هدف شامل ۱۱ منطقه هدف شهری و ۱۱ روستایی در راستای محرومیت‎زدایی از این مناطق فعالیت می‎کنند.

سوری تاکید کرد: تشکیل صندوق‎های قرض‎الحسنه محله محور با مشارکت مردم و با هدف اشتغالزایی و کاهش آسیب‎های اجتماعی در سه محله جهان آباد، دشت لاله و دره غریب از دیگر رویکرد‌های بسیج در شهرستان بروجرد است.

وی اظهار کرد: در کنار فعالیت‎های بسیح در قالب رویکرد‌های یاد شده، کار تربیتی این نهاد مقدس در بطن فعالیت بیش از ۵۰۰ حلقه صالحین در حال انجام است، همچنین هم اکنون بالغ بر ۶ سالن ورزشی بسیج به شهروندان بروجردی خدمات‎رسانی می‎کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد عنوان کرد: در کنار فعالیت‎های یاد شده، کانون فرهنگی ورزشی بسیج این شهرستان روزانه خدمات متعدد ورزشی، فرهنگی و قرآنی را به بالغ بر ۵۰۰ مراجعه‎کننده ارائه می‎دهد.
 
انتهای خبر/ز
ارسال نظرات
آخرین اخبار