مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیمارستان صحرایی 60 تخت خوابی در کنار بیمارستان تخریب‌شده امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب استقرار یافت.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۲۶
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

 

حسین شجاع، مسئول بیمارستان صحرایی مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: مرکز بهداری رزمی شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تاریخ 23 آبان ماه در کنار بیمارستان خراب‌شده امام خمینی (ره) اسلام‌آباد غرب با احداث یک بیمارستان صحرایی 60 تخت خوابی  مستقرشده و دو واحد اتاق عمل، سونوگرافی، رادیولوژی، بستری، آزمایشگاه و سیتی اسکن برای مردم این محل آغاز به کارکرد.

وی با اشاره به اینکه از 24 آبان ماه که فعالیت خود را با حضور مراجعه‌کنندگان زیادی آغاز کرد، افزود: مرکز بهداری همین بیمارستان صحرایی 60 تخت خوابی است که از شمال شرق نیروی زمینی سپاه آمده و تا زمانی که وضعیت بیمارستان و مردم بهتر شود برپا است.

شجاع بابیان اینکه مسئولان بیمارستان کادر پشتیبانی را در اختیار ما بگذارند تا کار بهتر انجام شود، تصریح کرد: بیمارستان بنا بود برای شمال شرق و ارائه خدمات به زلزله‌زدگان باشد اما با دیدن تخریب شدن بیمارستان در ان محل استقرار یافتیم تا خدمات ارائه بدهیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات