فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان خبر داد

اعزام کاروان محموله کمک‌رسانی نراق به مناطق زلزله‌زده/ارسال 100 تخته پتو و 30 میلیون ریال کمک نقدی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شهر نراق شامل بیش از 30 میلیون ریال وجه نقد، 100 تخته پتو، مقدار قابل توجهی اقلام غذایی و البسه گرم بوده است.
کد خبر: ۸۹۴۸۵۲۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار عسگری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان از ارسال محموله کمک‌های مردمی این شهرستان به مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: به منظور کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه باتوجه به اینکه بازسازی 9 روستای دشت ذهاب این استان به بسیج سازندگی سپاه روح‌الله واگذار شده است به منظور تسریع در امر کمک‌رسانی به مناطق زلزله‌زده کمک‌های مردمی در سطح نواحی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت جمع‌آوری شد.

وی افزود: در شهر نراق دلیجان نیز به همت حوزه بسیج ثارالله شهر نراق کمک‌های مردمی این شهر برای زلزله‌زدگان استان کرمانشاه جمع‌آوری شد و اولین کاروان محموله کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نراق به مناطق زلزله زده اعزام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این شهر شامل بیش از 30 میلیون ریال وجه نقد، 100 تخته پتو، مقدار قابل توجهی اقلام غذایی و البسه گرم بوده است.

سرهنگ پاسدار عسگری ضمن اشاره به ادامه داشتن جمع‌آوری و بسته‌بندی کمک‌های مردمی شهرستان دلیجان گفت: تمامی حوزه‌‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان آمادگی جهت دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی به مناطق زلزله زده را دارند و مردم عزیز شهرستان می توانند برای تحویل کمک های خود به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات