مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه از ارسال 4 تریلی کمک‌های مردمی توسط سپاه ساوه به مناطق زلزله‌زده خبر داد
کد خبر: ۸۹۴۸۵۳۸
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار صابرنژاد مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه از اعزام چندین محموله مواد غذایی، البسه و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد و گفت: به محض اعلام مسئولا برای ارسال محموله‌های کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده مردم انقلابی، غیور و دلسوز شهرستان ساوه همانند سایر هموطنان دیگر کشورمان برای ارسال کمک به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: با توجه به حس نوعدوستی ساوجی‌ها برای کمک به مردم مناطق زلزله‌زده سبزپوشان سپاه این شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعلام آمادگی کرد و در اولین فرصت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را آغاز کردند.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ساوه تصریح کرد: با توکل بر خداوند و همدلی مردم دلسوز توانستیم محموله کمک‌های مردمی را در قالب 4 تریلی کامیون شامل آب معدنی، پتو، شیرخشک، لباس گرم، وسایل گرمایشی و اقلام مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده ارسال شد.

پاسدار صابرنژاد از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان درخواست کرد که کمک‌های خود را در این راستا به پایگاه ها و حوزه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه تحویل دهند.

وی همچنین در پایان از استقبال پرشور مردم در راستای کمک به هموطنانمان در استان کرمانشاه از مسئولین شهرستان و بسیجیان فداکار این شهرستان برای خدمت‌رسانی به مردم که یکی از رسالت‌های بسیج است، تقدیر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات