خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

برگزاری ۱۸۰ برنامه متنوع طی هفته بسیج در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر ماه یعنی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ۱۸۰ برنامه متنوع در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود .
کد خبر: ۸۹۴۸۵۵۵
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶

برگزاری ۱۸۰ برنامه متنوع طی هفته بسیج در نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت هفته بسیج که با محوریت مسجد محوری و با حضور هیئت امنای مسجد علی ابن موسی الرضا(ع) منطقه حسن آباد نهاوند برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن رحلت پیامبر گرامی اسلام و امام حسن مجتبی (ع) و تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله استان کرمانشاه بیان داشت: یکی از ابتکاراتی که حضرت امام خمینی(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ داشتند دستور تشکیل بسیج مستضعفین بود که از تاریخ تاسیس این نهاد مقدس یک هفته در تقویم کشور عزیزمان ایران به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی افزود: هر ساله در راستای گرامیداشت تاسیس این نهاد مقدس برنامه‌هایی که هدف اصلی آنها آشنایی نسل نوجوان و جوان شهرستان و کشور با آرمان‌های امام(ره) و شهدا است، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذر ماه یعنی سالروز تشکیل بسیج مستضعفین ۱۸۰ برنامه متنوع در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به برنامه های شاخص این هفته شهرستان گفت: دیدار اقشار بسیج با امام جمعه شهرستان، قرائت دعای ندبه، غبارروبی و گلباران گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری چندین گردهمایی بسیجیان، برگزاری مسابقات ورزشی، تشکیل جلسات میقات الصالحین در سه شهر گیان - فیروزان و مصلی شهرستان نهاوند و پیاده روی بزرگ خانوادگی از جمله این برنامه‌ها است.

کریمی یادآور شد: گردهمایی بزرگ بسیجیان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مانور و رژه خودرویی، افتتاح دو حوزه مقاومت و المان شهدای گمنام تپه ابوذر و چند صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی، ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان و بازدید از مشاغل اقتصاد مقاومتی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: در پنجم آذر ماه گردهمایی بزرگ بسیجیان در استادیوم علیمرادیان این شهر و پیاده روی بزرگ خانوادگی در ششم آذر ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: علت برگزاری این نشست خبری در مسجد این بوده است که سیاست‌های کاری امسال ما بر این است که آغاز و انتهای برنامه ها باید از مسجد باشد.

وی افزود: مساجد فعال شهرستان شناسایی و بعد از جلسات متعدد با هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج به این نتیجه رسیدیم که ۱۳ مسجد از مساجد شهرستان را پشتیبانی کنیم و اعتبارات خوبی برای این مساجد در نظر گرفته شده است که در هفته بسیج آغاز می‌شود.

کریمی گفت: مسجد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به عنوان مسجد نمونه معرفی شده و قصد داریم در راستای پیشبرد برنامه های سپاه و بسیج و انقلاب فعالیت هایمان را در این مساجد پیش ببریم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار