فرمانده سپاه بندرلنگه خبر داد:

اجرای بیش از 126 برنامه ویژه هفته‌ بسیج در بندرلنگه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه از اجرای بیش از 126 برنامه ویژه هفته‌ بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۰۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، سید حسین فاطمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب‌ رسانه شهرستان بندرلنگه به‌مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج مردمی‌ترین نهاد مقدس جمهوری اسلامی ایران است که ثمره خون شهداست که هشت‌سال دفاع‌مقدس با رشادت، فداکاری، شجاعت و ازخودگذشتگی بی‌نظیر خود دنیا را شگفت‌زده کردند.

وی افزود: هفته بسیج یادآور همبستگی، همراهی و وحدت امت اسلامی در برابر ظالمان است. بسیج روح حماسه و ایثار برای رسیدن به به رشد و بالندگی در تمامی عرصه های اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه یادآور شد: بسیجیان باحضور خود جوش در برنامه‌هایی که برای این هفته پیش‌بینی شده است دوشادوش دیگر آحاد جامعه آماده هرگونه امداد رسانی و خدمات‌رسانی به زلزله‌زدگان غرب کشور نیز می‌باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در بندرلنگه، تاکیدکرد: در شهرستان بندرلنگه بیش از 126برنامه که مهم‌ترین آن‌ها خدمات‌رسانی در قالب محرومیت‌زدایی، درمانی، مشاوره حقوقی و خانواده و همچنین برگزاری یادواره شهدا تحت عنوان آبروی محله درمحلات سطح شهر، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات اقتصادی مقاومتی، دیدار با خانواده شهداء ، جانبازان و پیشکسوتان، اجتماع بزرگ 3هزار نفری بسیجیان در پنجم آذرماه در شهرستان بندرلنگه می‌باشد.

فاطمی با اشاره به اینکه برابر دستورالعمل از 5آذرماه نیز گشت‌های محله محور بسیج در راستای امنیت پایدار در سطح شهرها و روستاهای شهرستان بندرلنگه فعال خواهند شد، تصریح کرد: در هفته بسیج چندین طرح از قبیل افتتاح ساختمان گردان امام حسین(ع) و بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به روستاهای سورو و برست، خانه‌عالم حسینیه ثارالله بندرلنگه که از محل اعتبارات قرارگاه‌محرومیت‌زدایی تامین شده با حضور سردار ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، افتتاح وبه‌بهره‌بردای خواهند رسید.

در پایان این نشست خبری از سوی فرماندهی سپاه ناحیه بندرلنگه از علی‌زاهد پور خبرنگار صدا وسیما استان هرمزگان در شهرستان، فتح الله میرکمانداری مسؤول دفتر خبرگزاری فارس در غرب هرمزگان و عبدالحسین اسدپور خبرنگار روز نامه دریا با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار