نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به  تخریب سازه‌های غیر اصولی در زلزله کرمانشاه گفت: بازسازی مناطق زلزله زده باید با زیرساخت استاندار و صحیح انجام و تحویل مردم شود و در حق مردم و بیت المال خیانت نشود.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۸۴
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک ضمن تسلیت به مناسبت رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و همچنین جانباختن جمعی از هموطنان در زلزله کرمانشاه گفت: از تمام کسانی که به یاری زلزله زدگان شتافتند از جمله مردم استان مرکزی، نیروهای امدادی، پزشکی، سپاه و ارتش که در ساعات اولیه بعد از زلزله در غرب کشور حضور مؤثر داشتند، تقدیر کرد.

وی افزود: هر چند در ابتدا کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه مناسب نبود و این امر مسائل حاشیه‌ای را به همراه داشت ولی در ادامه کمک‌های مردمی و دستگاه‌های مختلف در خدمت رسانی به مردم زلزله کرمانشاه به خوبی انجام شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی از تلاش شبانه‌روزی سپاه روح‌الله استان مرکزی در ارائه خدمت به مردم مناطق زلزله‌زده گفت: تاکنون خدمات خوبی از سوی این نهاد مردمی و انقلابی به زلزله زدگان ارائه شده و از طرف دیگر کمک های مردمی را هم به خوبی برای زلزله زدگان ارسال کرده است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به  تخریب سازه‌های غیر اصولی در زلزله کرمانشاه گفت: بازسازی مناطق زلزله زده باید با زیرساخت استاندار و صحیح انجام و تحویل مردم شود و در حق مردم و بیت المال خیانت نشود.

وی همچنین به در پیش بودن سالروز شهادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: عزاداری‌ها باید درخور آن حضرت باشد و مثل همیشه کشور و ملت ایران در این باره سنگ تمام خواهد گذاشت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به اغاز هفته بسیج تصریح کرد: بسیج برای کشور افتخار است و از بنیانگذار این مکتب، امام(ره) در جامعه تقدیر و تشکر می‌کنیم که چنین نیروی با ارزشی را در کشور تدارک دیدند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: بسیج از میان اقشار مردم برخواسته، مردمی که در هر زمینه‌ای تحقق آرمان‌های انقلاب و حضرت امام(ره) و شهدا را دنبال می‌کنند  و در این مسیر از هیچ‌گونه ایثار و جانفشانی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توطئه‌هایی که آل سعود، آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ایران و لبنان انجام می‌دهند، گفت: خوشبختانه با ایستادگی و مقاومت‌هایی که مردم و ملت‌های مسلمان داشته‌اند تا این لحظه تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد به دشمنان اسلام، آمریکا و دست نشانده‌های آنان در منطقه اعلام می‌کنیم که با اقتدار و قدرت پشت سر مقام معظم رهبری اسلام، از آرمان‌های امام خمینی(ره) و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات