خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی و استاندار قم با حضور در منزل پنج شهید دوران دفاع مقدس، مدافع حرم و حادثه تروریستی مجلس با خانواده های آنان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۹۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی  لاریجانی ابتدا به منزل شهید حجت الاسلام سید مهدی تقوی یکی از شهدای  حادثه تروریستی 17 خرداد امسال مجلس رفت و با والدین و همسر و فرزندان این شهید دیدار و گفتگو کرد .

رئیس مجلس شورای اسلامی با تجلیل از روحیه معنوی شهید تقوی، شهدا و خانواده معظم شهدا را افتخار کشور توصیف کرد و افزود: امنیت و ثبات کشور حاصل مجاهدت شهدا است .

 لاریجانی همچنین با حضور در منزل شهیدان سید مهدی و سید ناصر طاهری از رزمندگان بسیجی دفاع مقدس با مادر و خانواده این شهیدان دیدار کرد.

 شهیدان سید مهدی و سید ناصر طاهری در سال های 60 و 61  و در سن 18 و 20 سالگی درمناطق سوسنگرد و عین خوش به درجه رفیع شهادت رسیدند .

 رئیس مجلس سپس به منزل شهید مدافع حرم سعید سامانلو و شهید سید محمد رباط جزی رفت و با خانواده این شهیدان دیدار کرد .

لازم به ذکر است پاسدار شهید سعید سامانلو در بهمن 94  در سن 24 در منطقه نبل و الزهرا سوریه و درگیری با گروهک تکفیری داعش به شهادت رسید .

 شهید محمد رباط جزی هم درسال 71 در درگیری با گروهک ضد انقلاب در کردستان شربت شهادت نوشید .

علی لاریجانی در این دیدار و با تجلیل از رشادت های شهیدان انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم و صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا تاکید کرد و گفت: نقش شهدا در تثبیت انقلاب اسلامی و امنیت کشور بسیار مهم است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها