رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام در اجتماع پیروان مکتب پیامبر اکرم (ص) این شهرستان گفت: ملت‌های مسلمانان باید لبیک یا رسول‌الله را به گوش جهانیان ابلاغ کنند.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۰۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این اجتماع مردمی پس از نوحه‌سرایی و قرائت زیارت پیامبر اکرم (ص) رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۸ زرهی تربت‌جام با اشاره به این‌که ملت‌های مسلمانان باید فریاد لبیک یا رسول‌الله را به گوش جهانیان ابلاغ کنند گفت: امروز بیش از هرزمانی مسلمانان نیازمند مکتب و منجی هستند که می‌توانند حول محور رحمت للعالمین و ختم المرسلین (ص) جمع شوند.

حجت‌الاسلام لندرانی افزود: کشور‌های اسلامی و تاریخ بشریت به وجود مقدس منجی مانند کتاب آسمانی قرآن کریم و پیامبر رحمت (ص) محتاج هستند.

وی تصریح کرد: این اجتماع مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام نشانگر اقامه عزا و احیاگر و پاسداشت مکتب بزرگ وحی و منجی عالم بشریت است چراکه پیروی از سیره نبوی جهان را از غفلت، جه فال و نادانی خارج می‌کند.

وی با اشاره به این‌که پیامبر (ص) در قلمرو کتاب آسمانی امت را به سمت بیداری، مهربانی و حقایق دعوت کرد و گمشده امروز بشر مهربانی است تأکید کرد: پیامبر (ص) در کنار قرآن کریم مصدق همه پیامبران الهی شد و هتک حرمت به ساحت انبیای الهی و کتب آسمانی جایز نیست.

حجت‌الاسلام لندرانی ابراز داشت: ایمان هیچ‌کس کامل نمی‌شود مگر آنکه پیامبر اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) را عزیزتر از جان خودش بداند و این را با عمل نشان دهد زیرا که پیامبر با گرفتاری‌ها و مشکلات ما همراه است.

گفتنی است: اجتماع پیروان مکتب پیامبر رحمت با حضور مردم شیعه و اهل سنت تربت‌جام در روز رحلت پیامبر اسلام محمد بن عبدالله در میدان، ولی عصر (عج) برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها