فرماندار تربت‌جام در حمایت از جبهه مقاومت اسلامی گفت: طراحان و قدرت‌های بزرگ جهانی برای بحران سازی در منطقه خواب‌های زیادی دیده‌اند که جبهه‌های مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان؛ چهار دهه خواب‌های آنان را برآشفته است.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۰۳
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
علی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی با اشاره به وضعیت غرب آسیا افزود: هدف اصلی استکبار جهانی از ایجاد آشوب و بحران سازی در حوزه اقتصادی، فرهنگی، امنیتی و نظامی، گردش مالی از فروش تسلیحات به کشور‌های منطقه است و اقتصاد کارتل‌های بزرگ غرب و آمریکا نمی‌چرخد مگر با بحران سازی، به‌طوری‌که شش دهه نگذاشتندغرب آسیا نفس آرامی بکشد.

*حمایت ایران از جبهه‌های مقاومت اسلامی مانع گسترش جنگ افروزی درمنطقه شد

وی بابیان این‌که قدرت‌هایی با اصطلاح بزرگ جهانی تنها راهکار برون‌رفت از بحران‌های اقتصادی کشورهایشان را ایجاد جنگ‌های نیابتی، مذهبی، طایفی و... می‌دانند، تصریح کرد: با همه دسیسه‌های استکبار جهانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با حمایت از جبهه‌های مقاومت اسلامی مانع گسترش آتش وجنگ افروزی در غرب آسیا شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامن کردن کشور‌های اسلامی خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف بین دو قطب ایران و عربستان از برنامه‌های راهبردی استکبار جهانی است و امروز شاهد پیوند نامبارک حاکمان جوان عربستان با اسرائیل برای مقابله لبنان و حزب‌الله هستیم.

فرماندار تربت‌جام ابراز داشت: طراحان و قدرت‌های بزرگ جهانی برای بحران سازی در منطقه خواب‌های زیادی دیده‌اند که جبهه‌های مقاومت اسلامی و حزب‌الله لبنان؛ چهار دهه خواب‌های آنان را پریشان و آشفته کرده است.

رستمی حمایت قاطع ملت ایران از جبهه‌های مقاومت اسلامی را یک حرکت راهبردی دانست وبیان داشت: حزب‌الله لبنان در طول چهار دهه به‌جز دفاع از تمامیت ارضی لبنان و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی کارنامه دیگری ندارد و بیشترین هزینه را این گروه مقاومت اسلامی در منطقه برای مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌خصوص داعش پرداخته است.

* همه باید تلاش کنیم تا در دام ماجراجویی‌های غرب و حکام منطقه قرار نگیریم

وی با اشاره به سیاست دولت در مقابل این حوادث اذعان کرد: به‌عنوان یک کارشناس سیاسی در چنین شرایطی با پیروی از تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب و شورای امنیت ملی براساس حکمت و مصلحت همه باید تلاش کنیم که در دام ماجراجویی‌های غرب و حکام منطقه قرار نگیریم.

وی یادآور شد: در دنیای پرآشوب کنونی که همه قدرت‌های جهانی خودشان را با منفعت، باقدرت، با اقتصاد و رفاه مردمانشان تعریف می‌کنند، بایدهمه تلاش کنیم تا ضمن فعال کردن حوزه‌های دیپلماسی قوی و البته تقویت بنیان‌های بازدارندگی تمام توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن در منطقه و جهان را نقش بر آب کنیم.

رستمی با اشاره به این‌که بازنده اصلی بازی‌های اخیر منطقه مثل گذشته، آمریکایی‌ها و باز عربستان است، تأکید کرد: امروز بیش از هرزمانی نیازمند همدلی و اجماع ملی برای افزایش و تقویت قدرت دفاعی کشور در مقابل رخدا‌دهای نامبارک منطقه هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها