خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: در هفته بسیج 30 برنامه محوری و کیفی در سطح شهرستان ملایر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۱۹
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

اجرای 30 برنامه محوری و کیفی طی هفته بسیج در ملایرسرهنگ داوود ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر به مناسبت هفته بسیج با تسلیت ایام سوگواری پیامبر اعظم(ص) و امام حسن (ع) و امام رضا(ع) و حادثه جان باختن هموطنان در زلزله بیان داشت: هفته بسیج با شعار محوری بسیج مظهر مردم سالاری از 29 آبان ماه تا 5 آذر برگزار می شود.

وی با اشاره به بیانات امام(ره) در مورد بسیج گفت: بسیج هرگز جناحی نیست بلکه لشگر مخلص انقلاب و نظام بوده و از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون بسیج همواره در همه عرصه‌های سازندگی کشور حضور داشته و بسیار موفق عمل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر از اجرای بیش از 30 برنامه محوری و کیفی درسطح شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر داد و افزود: برنامه‌ها شامل غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار از 100 خانواده‌ معظم شهدا، کمک به جبهه مقاومت، راه‌اندازی کمپین «من یک بسیجی‌ام» و نواختن زنگ مقاومت در 100 واحد بسیج دانش‌آموزی است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهرستان ملایر پایلوت اجرای طرح کرامت است، 20 مورد نمایشگاه طرح کرامت طی هفته بسیج در شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

ابراهیمی افزود: برگزاری کلاس طب سنتی دو مورد، برگزاری مسابقات ورزشی توسط بسیج ورزشکاران 50 مورد، برگزاری کارگاه دخترانه توسط حوزه های خواهران چهار مورد، برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انقلابی‌گری و تفکر بسیجی 100 مورد، برگزاری 2 مورد میقات صالحین در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های این هفته است .

وی با اشاره به برگزاری جشنواره منادیان فرهنگی به صورت استانی گفت: برترین‌های فرهنگی ناحیه ملایر برای شرکت در این جشنواره معرفی خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایرعنوان کرد: همچنین برگزاری همایش حجاب و عفاف توسط حوزه خواهران 4 مورد، کارگاه مهدویت، نمایشگاه دستاوردهای بسیج پنج مورد، کارگاه مادرانه توسط حوزه خواهران از دیگر برنامه ها در هفته بسیج است .

وی از برگزاری 15 یادواره شهدا درهفته بسیج در سطح شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در این ایام توسعه و گسترش کانال‌های تلگرامی، برگزاری دو مورد یادواره شهید آبروی محله، بهره برداری از پروژه های مسکونی برای خانواده های بی بضاعت، مسابقات بومی محلی 15 مورد، تهیه پنج سبد کالا برای خانواده های کم بضاعت، سرکشی و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بسیج سازندگی و طرح محرومیت زدایی اسلام شهر آق گل و اکران فیلم های حماسی در پایگاه‌ها و مساجد را خواهیم داشت .

ابرهیمی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه گفت: این برنامه با حضور اقشار بسیج انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: در ایام هفته بسیج طرح کلیدی گشت محله محور بسیج با هدف ایجاد امنیت برای شهروندان و ناامن کردن محیط برای افراد سارق و مشکل ساز آغاز می‌شود .

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به طرح مسجد محوری گفت: با توجه به هجمه‌های دشمنان و اینکه مساجد سنگر محکمی در برابر این هجمه‌ها است این برنامه با هدف ارائه خدمات فرهنگی، امنیتی، و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تشویق و جذب جوانان به مساجد با همکاری روحانیت و رفع مشکلات در سطح مساجد شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات