توسط مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی صورت گرفت؛
همزمان با دهه پایانی ماه صفر مدیریت زائران غیرایرانی 1620 بسته پستی برای مخاطبان اردو، آلمانی، عربی و آذري زبان ارسال کرد.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۲۷
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به درخواست مشترکان برای دریافت محصولات فرهنگی اداره ارتباطات اسلامی مدیریت زائران غیرایرانی، در این ایام مرسولات پستی شامل کتاب و محصول فرهنگی برای مشترکان اعم موسسات و اشخاص به سراسر جهان ارسال کرد.

سید محمد جواد هاشمی‌نژاد ارائه تولیدات و بسته‌های فرهنگی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را یکی از راهبرد‌های سند چشم انداز آستان قدس رضوی عنوان و تصریح کرد: بسته‌های فرهنگی ارسال شده به مشترکان شامل کتاب، بسته‌های متبرک، پوستر و پرچم است که تهیه و تولید و در مناسبت‌های گوناگون در اختیار مشترکان این آستان مقدس قرار داده می‌شود.

وی کتاب‌های ملک رضا (ع)، تفکر اسلامی در قرآن، قیام حسینی، آداب العشره، کتابچه‌های زینب کبری (س)، امام موسی کاظم (ع)، امام مهدی (عج)، ماهنامه‌های شمس الشموس و خورشید درخشان و فلش کارت مواعظ به زبان‌های عربی، اردو، آذری و آلمانی ویژه کودکان و بزرگسالان را از جمله این محصولات ذکر کرد.

هاشمی‌نژاد اضافه کرد: اداره امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی به مناسبت‌های مختلف همچون نوروز، میلاد حضرت رسول اکرم (ص)، نیمه شعبان، میلاد حضرت رضا (ع) و ... محصولات فرهنگی متعددی در قالب‌های مختلف از جمله کتاب به زبان‌های مختلف ارسال می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها