امام جمعه هفشجان گفت: حرکتی که انقلاب اسلامی آغاز کرده است، با ایستادگی در مقابل مستکبران ادامه پیدا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۴۸۷۴۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام حسن جلالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه هفشجان با تسلیت به‌مناسبت فرارسیدن رحلت پیامبراکرم(صل الله علیه و آله و سلم) و سالروز شهادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) و همچنین با اشاره شهادت امام رضا(علیه السلام)، اظهار کرد: نزدیک به دو ماه مردم عاشق اهل‌بیت(علیه السلام) برای بهترین انسان‌های روی زمین به بهترین نحو عزاداری کردند و ان‌شاءالله خداوند به بهترین شکل این عزاداری‌ها را از همگی قبول کند.

وی در ادامه با بیان اتفاقاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، عنوان کرد: امام راحل فرمودند هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید، زیرا تمام اتفاقات ناگوار و ناامنی‌هایی که در منطقه در حال وقوع است، ریشه آن آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان او از جمله رژیم جعلی صهیونیست در منطقه است.

امام جمعه هفشجان ادامه داد: آمریکا دشمن ملت‌های مستقل است و باید گفت آمریکا عامل شرارت و جنگ‌افروزی در منطقه خاورمیانه و دیگر مناطق جهان است؛ دشمن اصلی امروز ما آمریکاست و ما نباید فراموش کنیم کسانی که در طول تاریخ مانند مصدق به آمریکا اعتماد کردند، خیانت دیدند، زیرا آمریکا به‌دنبال این مسئله است که همه نوکر حلقه به‌ گوش آن‌ها باشند.

جلالی با تأکید بر اینکه ایران تاکنون استقلال خود را  در مقابل آمریکا حفظ کرده است، خاطرنشان کرد: بنابراین ایران امروز به‌علت توسط رئیس جمهور آمریکا به‌عنوان محور شرارت در منطقه معرفی می‌شود و ایران را متهم به  دخالت در امور کشورهای منطقه می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام رهبری در رابطه با مقابله با آمریکا، افزود: حرکتی که انقلاب اسلامی آغاز کرده است، با ایستادگی در مقابل مستکبران ادامه پیدا می‌کند.

خطیب نماز جمعه هفشجان اضافه کرد: زلزله اخیر کرمانشاه مردم ایران را به شدت سوگوار کرد و با وجود کمک‌هایی که مردم در اکثر نقاط کشور و شهر هفشجان برای کمک به آسیب‌دیدگان انجام دادند، اما هنوز مواردی هم‌چون مواد خوراکی، پوشاک، چادر جهت اسکان و پتو نیاز است و مردم از کمک‌های انسان‌دوستانه به زلزله‌زدگان دریغ نکنند.

جلالی با اشاره به 29 آبان‌ماه آغاز هفته بسیج و تبریک به‌مناسبت این روز، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، تا بسیج هست نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نمی‌شود و بسیج نیرویی است که از دل مردم رشد کرده که برای جانفشانی در راه خدا از هیچ کاری فروگذار نمی‌کند.

وی اضافه کرد: بسیجی یک فرهنگ است و اگر بخواهیم این فرهنگ را در یک جمله بیان کنیم باید بگویم پیشرو بودن در همه عرصه‌های اساسی زندگی و بسیج یعنی به صحنه آمدن در همه میدان‌ها.

ارسال نظرات